felix2004 Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 tror de burde kutte ned på de über makt syke moderatorene... Lenke til kommentar
AHzip Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hm.... Var vel første norske over 25k for en tis siden .... nå er jeg "så vidt jeg vet" første norske over 26k http://service.futuremark.com/compare?2k1=7537375 BTW: Synd med denne krangelen som er på dette forumet for tiden....... Jeg var en gang en av de som startet ok.no og må si jeg gremmes over det jegs er her nå om dagen...... Å perm banne en kar som dp som tross alt hadde veldig mye å tilføre dette forumet er å ta for hardt i......... Det er ALTID minimum 2 stk for å kunne krangle...... og det var det i denne saken oxo. Så det å straffe en er vel ikke slik ting burde være? Synd at dette forumet går i feil retning for tiden........ for det er faktisk et bra forum men har litt for mange moderatorer som har blitt litt "sjefete" Håper at dette roer seg snart og at det igjen blir OVERKLOKKING som står i fokus. Det er ALLTID to LL`er i ALLTID litt vel off topic men Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 enig med Gef.. en medlem er en medlem selv om han scorer 25000 i 3d mark.. synes ikke synd i en som ødelegger for seg selv(bytte nick) han ber jo om trøbbel.. Lenke til kommentar
felix2004 Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 enig med Gef..en medlem er en medlem selv om han scorer 25000 i 3d mark.. synes ikke synd i en som ødelegger for seg selv(bytte nick) han ber jo om trøbbel.. må jo ikke tro at en som blir bannet kommer tilbake til forumet da.. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 tror de burde kutte ned på de über makt syke moderatorene... Hvordan vet du at moderatorene er så über makt syke, etter å ha vært registrert her siden i dag? Lenke til kommentar
clinton Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 tror de burde kutte ned på de über makt syke moderatorene... Hvordan vet du at moderatorene er så über makt syke, etter å ha vært registrert her siden i dag? godt såørsmål..satt akkuratt og lurte på det samme. Lenke til kommentar
felix2004 Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 tror de burde kutte ned på de über makt syke moderatorene... Hvordan vet du at moderatorene er så über makt syke, etter å ha vært registrert her siden i dag? ehh hørt om å lese ? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 ehh hørt om å lese ? Hvor er det du har lest at de er så über makt syke da? Forumet her har ganske så klare rettningslinjer. Følger man ikke dem, er det selvfølgelig mod/admins jobb å fikse opp. Fatter ikke at det skal være så vanskelig å forstå for enkelte. Lenke til kommentar
felix2004 Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 ehh hørt om å lese ? Hvor er det du har lest at de er så über makt syke da? Forumet her har ganske så klare rettningslinjer. Følger man ikke dem, er det selvfølgelig mod/admins jobb å fikse opp. Fatter ikke at det skal være så vanskelig å forstå for enkelte. lurer på om du er blind jeg ? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 tror de burde kutte ned på de über makt syke moderatorene... Litt høy kølleføring der kanskje, felix2004? Er vel litt i tvil om hvor godt du kan bedømme dette, relativt fersk som du er? Det skader heller ikke om man viser litt ydmykhet og respekt, enten man er ny eller veteran. Og kanskje man igjen bør sette fokus på hvorfor dp ble utestengt? Bryter man retningslinjene på den måten han har gjort, så må det nødvendigvis få en konsekvens! Dette har ingenting med "über makt syke" moderatorer som du så friskt (og lite ortografisk riktig) uttrykker det, de gjorde bare det de i bunn og grunn er satt til å gjøre............ Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Litt av en gjeng dere.. utestenger, banner og driver vekk de som har noe bidra med.. om dere fortsetter å drive vekk alle med et snev av peiling så blir det litt av et forum etterhvert. Når det stadig kommer flere "drittunger", og dere mister alle som skjønner opp og ned på en pc så blir det fine tilstander her kan jeg tenke meg. Lykke til med ok.no 3dmark Team ihvertfall.. tror dere trenger det om dere skal fortsette sånn. Når folk provoserer slik at en annen skriver litt for kvasst tilbake så burde dere kanskje vurdere å slå ned på de som provoserer også? Servere løgner for å provosere frem en post som fører til utestengelse burde være minst like straffbart som å "ikke holde en høflig tone". Det er uansett en ganske forkastelig ting å gjøre. Et resultat dere ikke kan tilføye ok.no 3dmark Team er dette tror jeg.. http://service.futuremark.com/compare?2k1=7537248 Den scoren med en stakkars liten 2.4C er temmelig bra. Tommelen opp til til dp .. med sine 25+k 3dmarks. Det er helt greit at du ikke tåler trynet på meg, det er jo en kjent sak men å påstå at jeg lyger for å provosere frem en utestengelse det er for drøyt. Den FORLANGER jeg at du legger frem beviser for , eller kommer med en uforbeholden unnskyldning på. At dp er utvist for godt har han sørget for selv, og jeg synest også det er rart at du kan si at han er et geni da det ikke er mer enn 2-3 mnd siden han søkte om hjelp til det meste , det var alt fra hvilket minne,hovedkort, cpu og hvordan lodde. En person som har de kunnskapene som du viser til trenger ikke søke hjelp til slike ting . De resultatene som han har frembrakt i det siste er jo akkurat med voltmod og vapo/prommy og det trenger du ikke vere geni for å få til. Når det er sagt så er det meg rivende likegyldig hvilket utstyr den enkelte bruker, eller hvilket kunnskapsnivå vedkommende har.personelig har jeg sagt at modding vapo/ prommy ikke er inntresangt for meg og derfor klokker jeg med det som kort/cpu klarer å gi sammen med vannkjøling, og dette er jeg fornøyd med. Så nevner du at ok.no taper et res , nei det gjør de ikke all den tid dp har lagt alle sine res i Ocshoot.no sin bunke. Jeg fryder meg over alle som får gode res også dp, men at han fikk mani og la meg i hat fordi han ikke klarte å slå meg med vanlig utstyr det beklager jeg. Men nok en gang du har her kalt meg for en løgner og da får du legge bevisene på bordet eller beklage dette. Venter på svar. Endret 8. februar 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
formann Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Litt av en gjeng dere.. utestenger, banner og driver vekk de som har noe bidra med.. om dere fortsetter å drive vekk alle med et snev av peiling så blir det litt av et forum etterhvert. Når det stadig kommer flere "drittunger", og dere mister alle som skjønner opp og ned på en pc så blir det fine tilstander her kan jeg tenke meg. Lykke til med ok.no 3dmark Team ihvertfall.. tror dere trenger det om dere skal fortsette sånn. Når folk provoserer slik at en annen skriver litt for kvasst tilbake så burde dere kanskje vurdere å slå ned på de som provoserer også? Servere løgner for å provosere frem en post som fører til utestengelse burde være minst like straffbart som å "ikke holde en høflig tone". Det er uansett en ganske forkastelig ting å gjøre. Et resultat dere ikke kan tilføye ok.no 3dmark Team er dette tror jeg.. http://service.futuremark.com/compare?2k1=7537248 Den scoren med en stakkars liten 2.4C er temmelig bra. Tommelen opp til til dp .. med sine 25+k 3dmarks. Det er helt greit at du ikke tåler trynet på meg, det er jo en kjent sak men å påstå at jeg lyger for å provosere frem en utestengelse det er for drøyt. Den FORLANGER jeg at du legger frem beviser for , eller kommer med en uforbeholden unnskyldning på. At dp er utvist for godt har han sørget for selv, og jeg synest også det er rart at du kan si at han er et geni da det ikke er mer enn 2-3 mnd siden han søkte om hjelp til det meste , det var alt fra hvilket minne,hovedkort, cpu og hvordan lodde. En person som har de kunnskapene som du viser til trenger ikke søke hjelp til slike ting . De resultatene som han har frembrakt i det siste er jo akkurat med voltmod og vapo/prommy og det trenger du ikke vere geni for å få til. Når det er sagt så er det meg rivende likegyldig hvilket utstyr den enkelte bruker, eller hvilket kunnskapsnivå vedkommende har.personelig har jeg sagt at modding vapo/ prommy ikke er inntresangt for meg og derfor klokker jeg med det som kort/cpu klarer å gi sammen med vannkjøling, og dette er jeg fornøyd med. Så nevner du at ok.no taper et res , nei det gjør de ikke all den tid dp har lagt alle sine res i Ocshoot.no sin bunke. Jeg fryder meg over alle som får gode res også dp, men at han fikk mani og la meg i hat fordi han ikke klarte å slå meg med vanlig utstyr det beklager jeg. Men nok en gang du har her kalt meg for en løgner og da får du legge bevisene på bordet eller beklage dette. Venter på svar. Har ikke du gått lei å leke offer ennå? Ta deg sammen mann, og slutt med den sippingen. Du minner meg om en fisefin vestkantjente. Som nevnt tidligere så trengs det to for å krangle, og du mener vel virkelig ikke at du var helt uskyldig i at dp fikk 2uker ferie? At han valgte å lage en ny bruker var dumt, og der er reglene klare. Men.. den første utestengelsen var gjort på særs dårlig grunlag, og du burde ta litt av skylden. Jeg tror du gjorde det med hensikt, for å provosere han til å gå over streken. Jeg har ikke kalt noen geni.. har jeg vel? Faktisk ikke noe i nærheten engang. Du overdriver som vanlig ganske kraftig til din egen fordel. PS: Det siste du får av meg er en beklagelse. Jeg står for det jeg sier og gjør.. kan du si det samme? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Nei jeg har ikke provosert han til dette det vet du utifra det svaret jeg ga deg på pm en du sendt meg før du svarte her, der du forøvrig benekter å ha kalt meg en løgner, noe du sier du står for her. når det gjelder dp sente han meg pm med grei beskjed om at han ikke tålte trynet på meg og ba meg holde meg unna han på forumet , denne besvarte jeg og sa greit om han gjorde det samme, så henvender han seg til meg i 3D 03 og jeg svarer han med den beskjeden han selv har gitt meg, er det å provosere?? Når det så gjelder ordet GENI som jeg kom i skade for å bruke , så beklager jeg dette på det sterkeste . Jeg er heller ikke ute etter å fjerne alle flinke folk her på forumet for selv å vere "konge på haugen" som du beskylder meg for Endret 8. februar 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Én liten ting formann: Hvorfor blander du deg borti dette da? Du har vel mer eller mindre "meldt deg ut her", og jeg kan ikke se noen grunn til at du skal legge deg opp i diskusjonen? Jeg vil nå mene at det må være bedre å rydde i eget reir først, før man sparker rundt i andres..... Lenke til kommentar
formann Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Én liten ting formann: Hvorfor blander du deg borti dette da? Du har vel mer eller mindre "meldt deg ut her", og kan ikke se noen grunn til at du skal legge deg opp i diskusjonen?Jeg vil nå mene at det må være bedre å rydde i eget reir først, før man sparker rundt i andres..... Poenget mitt var å gjøre dere oppmerksomme på at dere mister dyktige folk med måten dere modererer, og styrer forumet på. Selv om jeg nå ikke henger her lenger så var det her jeg begynte å interesere meg for forum, og synes det ville vært synd om det forfalt helt. At jeg klarte å tråkke en heller nærtagen skikkelse på tærene var ikke meningen. Jeg henvendte meg til dere moderatorer, og ingen annen. Når det gjelder mitt eget "reir" så er det så ryddig og pent som det kan få blitt, så noen oppryddning der trengs ikke Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Nei...det er han selv som bedde om utestengelse, når det står klart og tydelig i rettningslinjene QUOTE Om du blir utestengt og registrerer deg på nytt med ett eller flere nye kallenavn, vil du bli permanent utestengt med alle kallenavnene. Punkt 12 kan bli brukt i slike tilfeller. Det er heller ikke lov å ha mer enn én bruker. Glemmer du brukernavn / passord, ta kontakt med forumstyret. Han må ta konsekvensene for det han har gjort! http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=194384&st=40 <---Allyse. Tre eller flere like tråder/innlegg vil bli regnet som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til midlertidig eller permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Bumping av tråder skal unngås, men i nødsfall kun 2 ganger, hver gang minimum 5 dager etter siste post. Sikkert en spøk fra han sin side men likevell... Endret 8. februar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Én liten ting formann: Hvorfor blander du deg borti dette da? Du har vel mer eller mindre "meldt deg ut her", og kan ikke se noen grunn til at du skal legge deg opp i diskusjonen?Jeg vil nå mene at det må være bedre å rydde i eget reir først, før man sparker rundt i andres..... Poenget mitt var å gjøre dere oppmerksomme på at dere mister dyktige folk med måten dere modererer, og styrer forumet på. Selv om jeg nå ikke henger her lenger så var det her jeg begynte å interesere meg for forum, og synes det ville vært synd om det forfalt helt. At jeg klarte å tråkke en heller nærtagen skikkelse på tærene var ikke meningen. Jeg henvendte meg til dere moderatorer, og ingen annen. Når det gjelder mitt eget "reir" så er det så ryddig og pent som det kan få blitt, så noen oppryddning der trengs ikke Hm. Egentlig hadde jeg tenkt å køye nå, men dine ord skal slett ikke bli stående uimotsagt! "Poenget ditt" som du kaller det, var vel først å fremst et forsøk på å forsvare dp´s klanderverdige oppførsel, og er vel neppe ment som en "redningsaksjon" for dette forumet? Om ledere / moderatorer trenger "hjelp" fra deg eller andre, så tror jeg ganske sikkert at du får høre det. Du har tydeligvis ikke fått med deg at jeg slett ikke er moderator i dette forumet? Jeg uttaler meg derimot som medarbeider og bruker, og har på den bakgrunn lov til å si hva jeg mener og føler, all den tid og stund man forholder seg saklig og nøktern. Nå har det seg slik at jeg kjenner dp / Haakon litt, ettersom det ikke er alt for lenge siden han var innom her, både for å få hjelp til å låse opp en CPU, og lodding / voltmodding av et skjermkort. Uten forkleinelse for hverken ham eller hva han har oppnådd, så tror jeg faktisk at både dette forumet og resten av verden går videre, tilogmed uten "hjelp" fra dp! Som høyst sannsynlig er så heldig å tilhøre en relativt godt bemidlet familie. Og som av den grunn ganske greit kan tilegne seg utstyr som vil være til minst like god hjelp for å oppnå resultater, som hans påståtte dyktighet. For umiddelbart minner han litt om en gjærdeig i mine øyne, som kanskje har vokst litt for fort? Og om man som kjent(?) plukker litt i en slik deig, har den en stygg tendens til å falle sammen. Så med all respekt for både Haakon og hans resultater; Dyktigheten henger nok mer sammen med en velfylt lommebok enn "årelang erfaring". Det er mye mulig at ditt eget reir er ryddig og pent, men mine tanker gikk nok først og fremst i retning av det forumet du til daglig boltrer deg i. Om du ser deg litt rundt der, vel og merke med åpne øyne, så vil du ganske fort kunne øse skuffen smekk full med usakligheter og fjollete utsagn om dette forumet og det´s brukere. Dette kjenner du helt sikkert til, og hvorfor ikke bruke kreftene på å rydde opp i slike ting i stedet? Det er all mulig grunn til det, i alle fall lenge før man titter over andres gjerde. I sin tid hadde jeg faktisk en dialog med Nils om nettopp dette problemet, men det virket som om han hadde visse vanskeligheter med å komme på høyden med disse tingene. Kanskje du skulle hjelpe ham i stedet? Jeg tror det kan være mer nyttig enn å forsvare en litt oppblåst tenåring, som kanskje i litt for stor grad pynter seg med lånte fjær, og attpåtil overtrår grenser han utmerket godt kjenner til..... Lenke til kommentar
OldMan Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Det er mye mulig at ditt eget reir er ryddig og pent, men mine tanker gikk nok først og fremst i retning av det forumet du til daglig boltrer deg i. Hva er galt med diskuter.no ? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Det er mye mulig at ditt eget reir er ryddig og pent, men mine tanker gikk nok først og fremst i retning av det forumet du til daglig boltrer deg i. Hva er galt med diskuter.no ? Jaja OldMan. Jeg får vel svare deg også da, selv om det er svarte natta. Innledningsvis må jeg få påpeke at det heter Diskutér.no, med stor bokstav og apostrof over "e". Det burde du ha klart å få med deg, og respektere, i det minste ovenfor den du sympatiserer. Men det er kanskje ikke så farlig, i disse SMS-tider? Enn si en tilsynelatende suveren forakt for å lese korrektur i egne innlegg? Det kan meget vel hende at jeg er litt for opphengt i slikt, men jeg vil nå hevde at den som ignorerer slike ting, kanskje bør skjerpe seg litt? Og akkurat på det punktet går nær sagt ingen fri, men problemet er at dette kanskje avspeiler en litt lettvint og kanskje lettsindig holdning generelt sett? Jeg vil nå mene det. Hva som er "galt" med Diskutér.no? Det jeg for egen del synes er "galt", og jeg understreker for egen del, er at det synes å herske anarkistiske tilstander der. Anarkistisk, rett og slett fordi man uhemmet og fritt kan kaste fra seg "dritt" om, konkret; Denne siden og den´s medarbeidere, både i omtale og (toskete)signaturer. Hvor er moderatorene der i gården da? Om du tar deg tid til å gjennomgå disse tingene i "ditt" forum, vil det ikke gå lang tid før du finner "piss og kanel" om Ok.no Det både du og "formann" bør ha registrert, er at det faktisk også reageres ovenfor dette, i egne rekker!! Nettopp av den grunn finner jeg det betimelig å nevne dette ovenfor "formann", og nettopp av samme grunn vil jeg legge frem de samme kommentarer ovenfor deg. Nå vil jeg avslutningsvis forsøke å være så objektiv som mulig: Finner du paraleller til slikt her i forumet, tror jeg du kan telle disse på én hånd. Våre moderatorer er i mye større grad på vakt ovenfor slike utskeielser, som til syvende og sist bare vil være ødeleggende for siten. En inngripen ovenfor et bidrag lik det den forgagne dp la frem, er et forsøk på rydde opp i egne rekker, og sikre kvaliteten på disse sider. I den grad man formår det. Således håndheves derfor tilsnikelser a´la dp på en streng måte, som garantert visste hva han gjorde! Det bør stå til lærdom hos deg og dine, som foreløpig ser ut til å bry seg mer om andres feil og mangler. Eller hva, OldMan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå