Gef Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 24826 poeng Skriv opp maskin specs da! Dette var vel med 1024x768 32Bit? Nice score!! Lenke til kommentar
kjørern Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 24826 poeng Skriv opp maskin specs da! Dette var vel med 1024x768 32Bit? Nice score!! over 25k nå.. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 24826 poeng Skriv opp maskin specs da! Dette var vel med 1024x768 32Bit? Nice score!! over 25k nå.. Kan du skrive hardware specs? slik at vi kan få vite hva maskinen din inneholder? Vil også ha screenshot for at jeg skal tro deg Lenke til kommentar
kjørern Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 24826 poeng Skriv opp maskin specs da! Dette var vel med 1024x768 32Bit? Nice score!! over 25k nå.. Kan du skrive hardware specs? slik at vi kan få vite hva maskinen din inneholder? Vil også ha screenshot for at jeg skal tro deg da blir jeg busted... Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Busted ja Tror eg du e allerede Endret 8. februar 2004 av Veritas_ Lenke til kommentar
Gef Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 da blir jeg busted... Så slutt å spre løgn! Ellers får du deg en advarsel! Vi er her for å ha serriøse sammenligninger, ikke for å tulle! Gi oss noe korrekte resultater med bevis! Lenke til kommentar
kjørern Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Busted ja Tror eg du e allerede hehe... 25096 poeng har jeg klart og hoste opp nå. Lenke til kommentar
AHzip Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 tror kanskje kjørern er dp? Lenke til kommentar
kjørern Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 tror kanskje kjørern er dp? busted... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) 24826 poeng Skriv opp maskin specs da! Dette var vel med 1024x768 32Bit? Nice score!! over 25k nå.. Kan du skrive hardware specs? slik at vi kan få vite hva maskinen din inneholder? Vil også ha screenshot for at jeg skal tro deg da blir jeg busted... Tja du blir vel det , regner med at ditt egentlige nic er dp Jepp ser disse scorene er reg på han på orben. Endret 8. februar 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Gef Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Tja du blir vel det , regner med at ditt egentlige nic er dp Stemmer, dette var dp Om du blir utestengt og registrerer deg på nytt med ett eller flere nye kallenavn, vil du bli permanent utestengt med alle kallenavnene. Punkt 12 kan bli brukt i slike tilfeller. Det er heller ikke lov å ha mer enn én bruker. Glemmer du brukernavn / passord, ta kontakt med forumstyret. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Smart fyr... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Skjønner ikke at han gidder å ødelegge slik for seg selv, han hadde ca en uke igen av utestengingen, nå er han ute for godt. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Skjønner ikke at han gidder å ødelegge slik for seg selv, han hadde ca en uke igen av utestengingen, nå er han ute for godt. jepp..snakk om og drite i sitt eget rede Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Of topic: Snekkern: Solgte ikke du den P4'en din som det står om siggen? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Skjønner ikke at han gidder å ødelegge slik for seg selv, han hadde ca en uke igen av utestengingen, nå er han ute for godt. Snakket akkurat med dp, og han har ikke spesielt lyst til å være her mer. Han ble faktisk glad når han ble perm banna. I mine øyne er det ok.no forumet som mister noe verdifullt. dp var flink til å overklokke og benche, han hadde også mye morsomt utstyr. Er blitt litt for lei enkelte maktsyke moderatorer så jeg stikker jeg også, uten permban vel å merke.. Endret 8. februar 2004 av C0bra Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Skjønner ikke at han gidder å ødelegge slik for seg selv, han hadde ca en uke igen av utestengingen, nå er han ute for godt. Snakket akkurat med dp, og han har ikke spesielt lyst til å være her mer. Han ble faktisk glad når han ble perm banna. I mine øyne er det ok.no forumet som mister noe verdifullt. dp var flink til å overklokke og benche, han hadde også mye morsomt utstyr. Er blitt litt for lei enkelte maktsyke moderatorer så jeg stikker jeg også, uten permban vel å merke.. Barnslig Lenke til kommentar
formann Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Litt av en gjeng dere.. utestenger, banner og driver vekk de som har noe bidra med.. om dere fortsetter å drive vekk alle med et snev av peiling så blir det litt av et forum etterhvert. Når det stadig kommer flere "drittunger", og dere mister alle som skjønner opp og ned på en pc så blir det fine tilstander her kan jeg tenke meg. Lykke til med ok.no 3dmark Team ihvertfall.. tror dere trenger det om dere skal fortsette sånn. Når folk provoserer slik at en annen skriver litt for kvasst tilbake så burde dere kanskje vurdere å slå ned på de som provoserer også? Servere løgner for å provosere frem en post som fører til utestengelse burde være minst like straffbart som å "ikke holde en høflig tone". Det er uansett en ganske forkastelig ting å gjøre. Et resultat dere ikke kan tilføye ok.no 3dmark Team er dette tror jeg.. http://service.futuremark.com/compare?2k1=7537248 Den scoren med en stakkars liten 2.4C er temmelig bra. Tommelen opp til til dp .. med sine 25+k 3dmarks. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Så dere mener at dp skal få gjøre som han vil her på dette forumet siden han får så og så mye poeng i 3dmark osv? Nei...det er han selv som bedde om utestengelse, når det står klart og tydelig i rettningslinjene Om du blir utestengt og registrerer deg på nytt med ett eller flere nye kallenavn, vil du bli permanent utestengt med alle kallenavnene. Punkt 12 kan bli brukt i slike tilfeller. Det er heller ikke lov å ha mer enn én bruker. Glemmer du brukernavn / passord, ta kontakt med forumstyret. Han må ta konsekvensene for det han har gjort! Som det er sagt tidligere her på forumet, så setter vi en hver enkel person like høyt, om en person har 4000 poster eller om en person har 3 poster, så teller begge to like mye. Om en har skrevet en test spesielt til hw.no om skjermer eller ikke, så har det ingen betydning for at han skal settes høyere enn andre. Hvis dere vil klage på dette, så anbefaler jeg dere å opprette en ny tråd i Tilbakemeldinger til moderatorteamet om dette. Tilbake til topic igjen! Endret 8. februar 2004 av Gef Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hm.... Var vel første norske over 25k for en tis siden .... nå er jeg "så vidt jeg vet" første norske over 26k :-) http://service.futuremark.com/compare?2k1=7537375 BTW: Synd med denne krangelen som er på dette forumet for tiden....... Jeg var en gang en av de som startet ok.no og må si jeg gremmes over det jegs er her nå om dagen...... Å perm banne en kar som dp som tross alt hadde veldig mye å tilføre dette forumet er å ta for hardt i......... Det er ALTID minimum 2 stk for å kunne krangle...... og det var det i denne saken oxo. Så det å straffe en er vel ikke slik ting burde være? Synd at dette forumet går i feil retning for tiden........ for det er faktisk et bra forum men har litt for mange moderatorer som har blitt litt "sjefete" Håper at dette roer seg snart og at det igjen blir OVERKLOKKING som står i fokus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå