deaktivert443556 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Nei den kom selvfølgelig ikke i dag selv om tollvesnet sendte den fra olso på mandag morgen, får satse på at den kommer i morgen. Spørs om det ikke sitter sitter en veldig happy toller et sted in Norge... Når du en gang får CPUen så har den rester av kjølepasta Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) hørte noen rykter om at dp ble temp bannet i 2 uker... er det sant? Ja, han er bannet i 2 uker. For dumt Å hva med Arne Anka, og Marquzz? Begge disse har høyere score enn Snekker'n. Mener på at Aren Anka kjører på luft også faktisk. Ser ut som A64 er veien å gå skal man toppe 25000 her ja Endret 5. februar 2004 av JimRamse Lenke til kommentar
Endre Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Ja, Arne Anka har 25k på bare luft, er vel umoddet 9800pro også. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Ja mulig jeg har ikke studert så nøye hvilken kjøling han har Han kjører med Vapo PE på cpu og vannkjøling med isbiter i på gafikkortet , begge deler er klokket temmelig mye ja. Dette ifølge det han selv skriver på orben. Endret 5. februar 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) hørte noen rykter om at dp ble temp bannet i 2 uker... er det sant? Ja, han er bannet i 2 uker. For dumt Å hva med Arne Anka, og Marquzz? Begge disse har høyere score enn Snekker'n. Mener på at Aren Anka kjører på luft også faktisk. Ser ut som A64 er veien å gå skal man toppe 25000 her ja Denne var litt pussig skrevet, dp er vel neppe bannet fordi han slo meg i 2001 Om du ser på formuleringen din så kunne det jo oppfattes slik og at du lurte på hvorfoe ikke de to andre er blitt bannet da. Ikke vondt ment. Endret 5. februar 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hei, Satte en ny WR med 9500 kortet i dag :-) 24988p ..... surt at jeg ikke nådde 25k da men.... det kommer http://service.futuremark.com/compare?2k1=7527801 Bruker en A64 3200+ som er litt klokket.... den vil ikke over 2666Mhz enda.... men bare vent hehe Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Meget bra den der ja Brukbar kjøling du har skaffet deg Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Rimelig fornøyd ja. Men skal over 25k .... Byttet til 404a på prom i dag så bare den er ferdig tunet inn så bør 2700-2800Mhz et sted være mulig. Jobber oxo med en løsning for enda bedre kjøling på skjærmkortet :-) Endret 6. februar 2004 av kjekka Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Jepp lykke til , regner med at du klarer det , selv kjører jeg med vannkjøling så jeg kommer nok ikke opp i de høyder, men blir morro å se hva jeg får til da jeg får cpu i dag. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 hørte noen rykter om at dp ble temp bannet i 2 uker... er det sant? Ja, han er bannet i 2 uker. For dumt Å hva med Arne Anka, og Marquzz? Begge disse har høyere score enn Snekker'n. Mener på at Aren Anka kjører på luft også faktisk. Ser ut som A64 er veien å gå skal man toppe 25000 her ja Denne var litt pussig skrevet, dp er vel neppe bannet fordi han slo meg i 2001 Om du ser på formuleringen din så kunne det jo oppfattes slik og at du lurte på hvorfoe ikke de to andre er blitt bannet da. Ikke vondt ment. Det var ikke meningen. Akkurat hvorfor han ble bannet, er vel en diskusjons sak, jeg synes det var litt drøyt, men vi har jo alle forskjellige meninger. Ikke meningen å angripe deg, hvis det var det du mente. Kjempe jobb av Kjekka. Keep Up The Good Work Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Har du satt på vekkerklokke får å stå opp tidlig for å sjekke om den nye CPU'en ligger i postkassen eller? Endret 6. februar 2004 av JimRamse Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Begynner virkelig å bli bekymret da den ikke kom i dag heller, den er sendt fra oslo tollkontor og skulle vert her for 2-3 dager siden , posten finner den heller ikke Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Og du bestilte denne saken fra Sverige? I så fall, hvorfor? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Fordi den ikke finnest i Norge , den er bekreftet sendt fra tollkontoret i Oslo men der stopper alle spor. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hei, Satte en ny WR med 9500 kortet i dag :-) 24988p ..... surt at jeg ikke nådde 25k da men.... det kommer http://service.futuremark.com/compare?2k1=7527801 Bruker en A64 3200+ som er litt klokket.... den vil ikke over 2666Mhz enda.... men bare vent hehe Meget bra score, men hvorfor bare 256MB RAM? 512 gir visst 100-200 poeng mer. Lenke til kommentar
AHzip Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 så du får den ikke i dag heller? sitter vel en fornøyd toller et sted på østlandet nå ja Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Det er nå snart 3 uker siden den ble bestilt, så det begynner å bli litt irriterende, spes når det ser ut som det er norske tollmyndigheter og posten som roter. Tollkontoret mottok pakken 2 dager etter den var sendt. Lenke til kommentar
AHzip Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 ring til de og si at du ringer forbrukerombudet eller noe vist ikke du får den snart:P da får de alltid fart på seg, selv om kanskje ikke tollvesenet er en bedrift du kan klage inn dit:P Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Har kontaktet butikken jeg handlet med og de er nå i kontakt med det svenske postverket, mulig de har et mer vettig svar en det norske. Har nå fått svar fra det svenske postverket og de fant pakken som ingen i Norge klarte å finne , den ligger på tollpost i Hadsel og der hadde den ligget i flere dager, men da jeg fikk vite hvor den var så stengte de akkurat og fikk beskjed om at jeg kunne få den på tirsdag for lørdag var det stengt og mandag hadde de ikke utkjøring. Hurra for den Norske servicen Endret 6. februar 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå