Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hørte noen rykter om at dp ble temp bannet i 2 uker... er det sant?

Ja, han er bannet i 2 uker. For dumt :no:

Å hva med Arne Anka, og Marquzz? Begge disse har høyere score enn Snekker'n. Mener på at Aren Anka kjører på luft også faktisk. Ser ut som A64 er veien å gå skal man toppe 25000 her ja :yes:

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Ja mulig jeg har ikke studert så nøye hvilken kjøling han har

Han kjører med Vapo PE på cpu og vannkjøling med isbiter i på gafikkortet , begge deler er klokket temmelig mye ja.

Dette ifølge det han selv skriver på orben.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Å hva med Arne Anka, og Marquzz? Begge disse har høyere score enn Snekker'n. Mener på at Aren Anka kjører på luft også faktisk. Ser ut som A64 er veien å gå skal man toppe 25000 her ja :yes:

Denne var litt pussig skrevet, dp er vel neppe bannet fordi han slo meg i 2001 :cool:

Om du ser på formuleringen din så kunne det jo oppfattes slik og at du lurte på hvorfoe ikke de to andre er blitt bannet da.

Ikke vondt ment.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Rimelig fornøyd ja. Men skal over 25k .... Byttet til 404a på prom i dag så bare den er ferdig tunet inn så bør 2700-2800Mhz et sted være mulig.

Jobber oxo med en løsning for enda bedre kjøling på skjærmkortet :-)

Endret av kjekka
Lenke til kommentar

Denne var litt pussig skrevet, dp er vel neppe bannet fordi han slo meg i 2001 :cool:

Om du ser på formuleringen din så kunne det jo oppfattes slik og at du lurte på hvorfoe ikke de to andre er blitt bannet da.

Ikke vondt ment.

Det var ikke meningen. Akkurat hvorfor han ble bannet, er vel en diskusjons sak, jeg synes det var litt drøyt, men vi har jo alle forskjellige meninger. Ikke meningen å angripe deg, hvis det var det du mente.

Kjempe jobb av Kjekka. Keep Up The Good Work :thumbs:

Lenke til kommentar

Har kontaktet butikken jeg handlet med og de er nå i kontakt med det svenske postverket, mulig de har et mer vettig svar en det norske.

Har nå fått svar fra det svenske postverket og de fant pakken som ingen i Norge klarte å finne , den ligger på tollpost i Hadsel og der hadde den ligget i flere dager, men da jeg fikk vite hvor den var så stengte de akkurat og fikk beskjed om at jeg kunne få den på tirsdag for lørdag var det stengt og mandag hadde de ikke utkjøring. Hurra for den Norske servicen :thumbdown::thumbdown::thumbdown:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...