dp Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Loddeguiden, her på forumet er nok for slike opperasjoner og så kann mann trene litt med loddebolten først. da får man jo litt kunnskap da!! Jepp og det er jo ikke så veldig nøye med om loddingen er perfekt , det viktigste er jo at det henger sammen og ikke flyter utover. Var litt mer nøye/strengt da jeg gikk elektrlinja. det er ganske små punkter så loddingen må være ganske ok.. man må heller ikke varme opp hele punktet før man går igang.. da går det til ******.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Vet, som sagt vi lodda litt komponenter på elektolinja Lenke til kommentar
dp Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Vet, som sagt vi lodda litt komponenter på elektolinja lodder litt på vk1 nå også... Lenke til kommentar
dp Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 se sigg hmmm.. under 400mhz på core??? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Vet, som sagt vi lodda litt komponenter på elektolinja lodder litt på vk1 nå også... Godt å se at du har begynt å lære litt om sånt da dp! Det er jo ikke såå lenge siden jeg hjalp deg med lodding / voltmodding av skjermkortet ditt. Lenke til kommentar
dp Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Vet, som sagt vi lodda litt komponenter på elektolinja lodder litt på vk1 nå også... Godt å se at du har begynt å lære litt om sånt da dp! Det er jo ikke såå lenge siden jeg hjalp deg med lodding / voltmodding av skjermkortet ditt. hehe, det kommer seg nå.. hadde litt noia når jeg tok vmem mod på asus kortet.. det skal jeg ærlig innrømme.. er ikke noe morro å lodde på små ICer. skjermkortet derimot var ganske lett match. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Ikke så lurt å kaste stein når man selv sitter i glasshus dp Lenke til kommentar
dp Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Ikke så lurt å kaste stein når man selv sitter i glasshus dp er en liten stund siden jeg fikk hjelp av skrue nå (han vmoddet Geforce 4 kortet mitt). forresten veldig hyggelig kar med tøffe pc høytallere.. vil ha sånne.. men nå for en liten stund siden kjøpte jeg meg en litt mindre loddebolt, og er nå klar for vmod verden! Endret 25. januar 2004 av dp Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Ikke så lurt å kaste stein når man selv sitter i glasshus dp er en liten stund siden jeg fikk hjelp av skrue nå (han vmoddet Geforce 4 kortet mitt). forresten veldig hyggelig kar med tøffe pc høytallere.. vil ha sånne.. men nå for en liten stund siden kjøpte jeg meg en litt mindre loddebolt, og er nå klar for vmod verden! Jepp her beskriver du deg selv ganske godt, en kompis/kjenning har hjupet/veiledet deg gjennom en mod, denne ble vellykket og dermed er du verdensmester og trekker andres kompetanse i tvil Mål nå heller andres kompetanse mot din egen reelle så blir det forhåpentlig stilt en stund Lenke til kommentar
nosto Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Ikke så lurt å kaste stein når man selv sitter i glasshus dp Lenke til kommentar
dp Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Ikke så lurt å kaste stein når man selv sitter i glasshus dp er en liten stund siden jeg fikk hjelp av skrue nå (han vmoddet Geforce 4 kortet mitt). forresten veldig hyggelig kar med tøffe pc høytallere.. vil ha sånne.. men nå for en liten stund siden kjøpte jeg meg en litt mindre loddebolt, og er nå klar for vmod verden! Jepp her beskriver du deg selv ganske godt, en kompis/kjenning har hjupet/veiledet deg gjennom en mod, denne ble vellykket og dermed er du verdensmester og trekker andres kompetanse i tvil Mål nå heller andres kompetanse mot din egen reelle så blir det forhåpentlig stilt en stund skjønner ikke helt hva du mener nå. Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hei Hei! Nå har dere spammet et par sider om noe som er helt offtopic her. Her skal det postes 3Dmark scores, ikke krangles. Det kan dere gjøre på pm. Lenke til kommentar
microkypex Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Siden det er snakk om dette ,skriv inn hvor høy score du har oppnådd og med hvilhet system.Her er min. Score: 19049 Date: 2004-01-22 CPU: Intel Pentium 4 3116 MHz GPU: ATI RADEON 9800 XT OS: Microsoft Windows XP Res: 1024x768 32bit http://service.futuremark.com/compare?2k1=7476892 Dette var min andre test før hk døde:) rengne med at jeg krysser 20k grensa når det nye hk kommer.. Lenke til kommentar
felge Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 noen som vet sånn ca hvor mye cpu og skjermkort ytelse skiller seg i 3d mark 2001 ? 70-30% ? Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 får 13763. specs i signatur. fatter ikke hvorfor jeg ikke får mer. hva slags innstillinger kjører dere 3dmark på? Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 får 13763. specs i signatur.fatter ikke hvorfor jeg ikke får mer. hva slags innstillinger kjører dere 3dmark på? Du skal gjøre default instillinger. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 kjører standardinnstillinger. har det noe å si hva slags oppløsning og fargeinnstillinger jeg bruker? Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) kjører standardinnstillinger.har det noe å si hva slags oppløsning og fargeinnstillinger jeg bruker? I windows mener du? Isåfall har ikke det noe og si. Bare start 3dmark og trykk "Run benchmark" EDIT: Har du nå fjorten Stardock programmer liggende i bakgrunnen, er det kansje lurt og slå de av. Kjør med renest mulig oppstart. Endret 27. januar 2004 av ExTerminator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå