Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt her og litt der.. blir poeng ev det etterhvert gitt :D

BTW: viste du at du kan skrive detaljer under: "Description" på 3dmark prosjektet ditt? Feks hastigheter på skjermkort, minnetype, drivere, OS, kjølemetode osv :p

ja,er bare litt sløv,skulle vel ha skrevet litt der.

forresten det ble litt mer her 22409 :D

http://www.service.futuremark.com/compare?2k1=7142913

Lenke til kommentar

Litt her og litt der.. blir poeng ev det etterhvert gitt :D

BTW: viste du at du kan skrive detaljer under: "Description" på 3dmark prosjektet ditt? Feks hastigheter på skjermkort, minnetype, drivere, OS, kjølemetode osv :p

ja,er bare litt sløv,skulle vel ha skrevet litt der.

forresten det ble litt mer her 22409 :D

http://www.service.futuremark.com/compare?2k1=7142913

Ser ut som du kommer til å beholde 1. plassen en stund til... hovedkortet nekter plent å kjøre de hastighetene jeg vil oppnå. Jeg trenger mer minnebåndbredde, og når kortet stopper på 227 så sliter jeg med å ta deg i high-detail testene. Renger alikevel med å komme over 22k i dag.. men jeg får se hvor mye jeg gidder. Blir nok nødt til å hive radiatoren et kaldere sted om det skal være noen vits.. sliter med vanntemp på nærmere 30c ..

Lenke til kommentar
OK,du har en uke og gjøre på, min pentium maskin er nå skrudd fra hverandre så jeg kjører amd nå, men om en uke......sier ikke mer :wink:

hmm.. håper ikke du har tenkt til å bevege deg bort fra vanlig vannkjøling?

Du har selv nevnt noe tidligere om at man da stiller i en annen klasse, og det er jeg for så vidt enig i... tror du nevnte at vappo og A64 ikke teller. Husker ikke helt.

Lenke til kommentar
nei nei, ikke si at "vår" største intel fan har gått over til A64... du trenger nok litt mer mhz på core og mem formann...

Minnet går lenger.. det klarer minst 242. Det som er problemet er hovedkortet.. jeg har tydligvis fått et som klokker dårlig, for jeg kommer ikke over 227-228 med høy multi. CPU kommer jeg nok ikke lenger med uten vappo eller promme, så den kan stå der den er foreløpig.

BTW: siden han snakket om at P4´n lå i deler så holder han nok på med noe slags prosjekt.

Lenke til kommentar
En runde kjørt med GeForce FX5900

20127 3dmarks

XP2500+ @ 2593Mhz - 225.5*11.5 DC

Twinmos /m BH5 2-2-2-11

MSI GeForceFX 5900 @ 500/1000

Kortet er umoddet, og luftkjølt (stock cooler)

Scoren ska nok forbedres en del.. må peile kortet litt først :D

Moro, stå på formann, eller ska vi si Foreman snart ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...