Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg får rundt 24.0003DMarks med følgende specs.:

AMD Athlon 64 X2 4200+

DFI Lanparty nF4 SLI-DR

Gainward GeForce 7800GTX

Corsair XMSXpert PC3200 2x512 (2-2-2-5)

Western Digital Raptor 74GB

Denne scoren er med alt uklokket. Er ikke dette litt lite eller?

Tja, 3DMark er ikke multithreaded så jeg vil si den scoren er omtrent normal.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Normalt? Hva er wr i 01 med 6600gt?

Snart vår om un0kai får til en god run ;)

Og.. det vil si? :p Hva må han slå?

Tror ikke jeg har sjangs på 01 igrunn.. cpu har altfor mye å si, men man vet jo aldri... :) wr tror jeg er over 28000-29000 med single 6600gt, med sli er wr rundt 38000..

min 01 score er forøvrig ikke så langt ifra ManagHead sin, tror jeg har rundt 25000 en plass, det er evigheter siden jeg har kjørt 01...

03 er mitt satsningsområde :love:

Lenke til kommentar
Her kan du se hvor mye jeg tjente i nature, til tross for 100 mhz lavere cpu:

Mye og mye.. det er snakk om 0,77% forbedring. Ja, null-komma-syttisju prosent. Jeg ser ikke helt vitsen med slike mikrosokpiske justeringer for vanlige spillere.

I 3Dmark01 så teller all forbedring :) At det ikke gir bedre ytelse i spill skal jeg være enig i.

edit: når jeg bencher så driter jeg i spillytelse, satser heller på så mange poeng som mulig.

Endret av LenniZ
Lenke til kommentar
Hva er egentlig poenget med det? Poenget med 3DMark er vel å ha et slags mål på spillytelse så man kan optimalsiere spillytelsen.

3DMark i seg selv er jo ikke så underholdende at det er noen vits i å optimalisere det bare for å se på det.

Folk har forskjellige interresser. 24/7 scoren min ligger ikke så langt fra highscoren min btw. Ligger på 31k poeng med den klokken jeg kjører hver dag. 252x11 og 545/595. og det er uten de timingsa da. Du kan vel ta deg en tur til XS og spørre om det samme, jeg er ikke så god til å argumentere. Men jeg synes det er morsomt å kjøre benchmarks.

Endret av LenniZ
Lenke til kommentar
Hva er egentlig poenget med det? Poenget med 3DMark er vel å ha et slags mål på spillytelse så man kan optimalsiere spillytelsen.

3DMark i seg selv er jo ikke så underholdende at det er noen vits i å optimalisere det bare for å se på det.

Folk har forskjellige interresser. 24/7 scoren min ligger ikke så langt fra highscoren min btw. Du kan vel ta deg en tur til XS og spørre om det samme(...) Men jeg synes det er morsomt å kjøre benchmarks.

samme her, tror det er litt sånn konkuranse innstinkt som ligger til grunn for det.. Poenget er å ha høyest score :p

edit: godt sagt formann!

Lenke til kommentar

Samme gjelder i denne tråden som stort sett alle andre tråder i samme kategori.

Poenget er høyest mulig score. Punktum ;)

Tror du de som sitter på topscores har mulighet til å spille med de instillingene og den kjølingen som er brukt?

Blir som å delta i dragsterløp. Da bryr man seg fint lite om kjøreegenskapene på vanlige veier ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...