Bjerknez Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 S-Max har klart seg veldig bra på de fleste tester, så her er det kun snakk om smak og behag. Personlig så liker jeg utseendet til nye Touran myye bedre S-Max. Bortsett fra dette, så ser jeg ingen grunn til å IKKE velge S-Max. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) S-max med 2.5l turbomotor er jo fin papparacer det.. like bra kvalitet 8431043[/snapback] :!: Det som pleier å komme nederst på "hvor-fornøyd-er-du-med-bilen-din-tester" er stort sett franskt.. Endret 20. april 2007 av ahpadt Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Jeg syns ikke S-maxen ser noe særlig kul ut egentlig.. vet ikke helt hvorfor.. Har aldri likt ford helt, så jeg hadde aldri gått for det.. C4 picasso fremfor touran igjen Mest fordi jeg er litt citroenguru, men innerst inne brenner jeg for Audi, men har ikke dette pga. at de koster mye brukt iforhold f.eks. citroen.. like bra kvalitet og neeeesten like bra komfort i audi Endret 20. april 2007 av pc^2004 Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Forbinder V70 med idiotiske politimenn. 8426511[/snapback] De "idiotene" vil du snart forbinde med VW Passat.... Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 jaja, nok om de Det er synd at politiet skal ha en så kul bil :/ Kjørte en 307SW 2002-mod i dag med 1,6litersmotor (sugebensin) og automatgir, utroooolig deilig bil syns jeg, fin sidestøtte, myke og deilige seter med god korsrygg- og lårstøtte. Disse setene finner jeg ikke i en tilsvarende bil som toyota corolla feks.. Det må jeg si, veldig komfortabel og kvikk småbil. Siden det er en slik bil du har i dag så foreslår jeg at du fortsatt kjører fransk dersom du er fornøyd med det. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Nå må jeg bryte inn. Passat er en meget god bil, men IKKE en kul bil. Lenke til kommentar
arkaid Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 jaja, nok om de Det er synd at politiet skal ha en så kul bil :/ Kjørte en 307SW 2002-mod i dag med 1,6litersmotor (sugebensin) og automatgir, utroooolig deilig bil syns jeg, fin sidestøtte, myke og deilige seter med god korsrygg- og lårstøtte. Disse setene finner jeg ikke i en tilsvarende bil som toyota corolla feks.. Det må jeg si, veldig komfortabel og kvikk småbil. Siden det er en slik bil du har i dag så foreslår jeg at du fortsatt kjører fransk dersom du er fornøyd med det. 8435163[/snapback] Hyggelig at du sier det. Min 307 har faktisk også automatgir og 1,6 bensin Det er kun to grunner til at jeg vurderer å skifte: den er litt tørst og det er litt for dårlig plass i baksetet. Jeg var veldig spent på hvordan automat ville fungere med en såpass liten motor, men med cruisecontrol gjør det ikke så mye at dreiemomentet ikke er all verden. Selv på motorveier i Tyskland med fullastet bil gikk det helt fint å holde en respektabel marsfart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå