Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nybil til stor familie?

arkaid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

S-max med 2.5l turbomotor er jo fin papparacer det.. :)

like bra kvalitet

8431043[/snapback]

:!:

Det som pleier å komme nederst på "hvor-fornøyd-er-du-med-bilen-din-tester" er stort sett franskt..

;)

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Jeg syns ikke S-maxen ser noe særlig kul ut egentlig.. vet ikke helt hvorfor.. Har aldri likt ford helt, så jeg hadde aldri gått for det..

C4 picasso fremfor touran igjen :) Mest fordi jeg er litt citroenguru, men innerst inne brenner jeg for Audi, men har ikke dette pga. at de koster mye brukt iforhold f.eks. citroen.. like bra kvalitet og neeeesten like bra komfort i audi :innocent:

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar

jaja, nok om de :p Det er synd at politiet skal ha en så kul bil :/

Kjørte en 307SW 2002-mod i dag med 1,6litersmotor (sugebensin) og automatgir, utroooolig deilig bil syns jeg, fin sidestøtte, myke og deilige seter med god korsrygg- og lårstøtte. Disse setene finner jeg ikke i en tilsvarende bil som toyota corolla feks..

Det må jeg si, veldig komfortabel og kvikk småbil. Siden det er en slik bil du har i dag så foreslår jeg at du fortsatt kjører fransk dersom du er fornøyd med det.

Lenke til kommentar
jaja, nok om de :p Det er synd at politiet skal ha en så kul bil :/

Kjørte en 307SW 2002-mod i dag med 1,6litersmotor (sugebensin) og automatgir, utroooolig deilig bil syns jeg, fin sidestøtte, myke og deilige seter med god korsrygg- og lårstøtte. Disse setene finner jeg ikke i en tilsvarende bil som toyota corolla feks..

Det må jeg si, veldig komfortabel og kvikk småbil. Siden det er en slik bil du har i dag så foreslår jeg at du fortsatt kjører fransk dersom du er fornøyd med det.

8435163[/snapback]

Hyggelig at du sier det. Min 307 har faktisk også automatgir og 1,6 bensin :) Det er kun to grunner til at jeg vurderer å skifte: den er litt tørst og det er litt for dårlig plass i baksetet. Jeg var veldig spent på hvordan automat ville fungere med en såpass liten motor, men med cruisecontrol gjør det ikke så mye at dreiemomentet ikke er all verden. Selv på motorveier i Tyskland med fullastet bil gikk det helt fint å holde en respektabel marsfart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...