Gå til innhold

er 360 et godt kjøp

boundishh

Anbefalte innlegg

ok altså lurer litt på og kjøpe meg en xbox 360 når jeg får litt penger igjen.

ville det da være lurt og velge forza 2 som det spillet jeg skal kjøpe ved siden av(N.B skal ikke kjøpe 360 før nærmere sommerfrien tror jeg)

slapp av jeg fortsette og støtte Sony fullt ut fordet om :thumbup: kjøper bare 360 for og teste tdu og forza . og har ingen intensjner om og støtte ms av den grunn :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvorfor handler det alltid om å støtte.. :hmm:

anywho! joda det er et godt kjøp, den har litt støy når dvd-rom'n kjører for fult som kan være et irritasjons moment for mange, jeg sitter selv i et lite rom med xboxn bare 2-3 meter unna meg og syns den støyer litt, men xboxn har en solid online funksjon og masse bra titler og bryne seg på :) Det du kan gjøre er vell å vente litt lengre og kjøpe den nye Elite som kommer. Da får du både større hdd og hdmi inngang^^

edit: ikke det at du trenger større hdd plass her i norge, vi har jo enda ikke fått film leie og kjøp av serie over xbox live enda.. Det er alltid kjent og ha en streame funksjon fra pcn og rett til tv i stua :) men så er det litt negativt at det er kun wmv som funker til dags dato.

Endret av sn0
Lenke til kommentar
ok altså lurer litt på og kjøpe meg en xbox 360 når jeg får litt penger igjen.

ville det da være lurt og velge forza 2 som det spillet jeg skal kjøpe ved siden av(N.B skal ikke kjøpe 360 før nærmere sommerfrien tror jeg)

slapp av jeg fortsette og støtte Sony fullt ut fordet om :thumbup:  kjøper bare 360 for og teste tdu og forza . og har ingen intensjner om og støtte ms av den grunn :)

8418107[/snapback]

Sålenge du kjøper et produkt som microsoft tjener penger på, støtter du selskapet uavhengig om du ønsker det eller ikke. Allikevel vil jeg anbefale deg kjøpet, særlig hvis du liker bilspill :) Er stort sett det jeg bruker den til, og det har gitt meg mange timers glede :)

Lenke til kommentar

Ja, X360 er helt klart et godt kjøp.

Er litt brydd over at du gjør dette til et korstog dog. Verken Sony eller Microsoft er guds gave til verden, de er bare to enorme konsern som prøver å produsere og selge produkter som vi forbrukerne liker.

Hvor hindre deg selv tilgang til gode spilltitler bare pga at et produkt er produsert av et viss firma?

Hvis nå evt det betyr så mye for deg at MS ikke skal tjene penger på deg så kan du nå trøste deg med at de tjener minimalt med penger på konsollene (hvis noe i det hele tatt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...