Gå til innhold

ytelse med sli og amd 4600

nekronos

Anbefalte innlegg

Hei..!

Jeg har en pc med en AMD x2 4600 2.4ghz 65w. Vurdere å kjøpe meg 2 geforce 8800gts 640mb.

Så i en anne tråd at det var forskjellige krav for å kunne utnytte kortet/ene.

Er det nok med den cpuen jeg har? Har et abit AN9 32X Fatal1ty hk som skal være skapt for sli.

Men jeg kan godt klokke cpuen til 3ghz (som jeg har jort utallig ganger før, men har vært redd for ustabilitet og rammen) Med 3ghz får jeg vel mye bedre ytelse, men får jeg utnyttet skjermkorta noe bedre, vil helst kjøre på standar klokkehastighet.

takker for svar

Endret av nekronos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

gjerne jeg skulle gjort det ja.. men det stod i en anne post at minimum krav for utnyttelse av gtx i sli var amd 2.2ghz. Men da var det bare såvidt

EDIT: har tenkt å kjøpe Intel E6600 eller bedre + Asus striker extreme til sommeren. Kan vel kjøpe korta nå og bruke dem til da?

Endret av nekronos
Lenke til kommentar
gjerne jeg skulle gjort det ja.. men det stod i en anne post at minimum krav for utnyttelse av gtx i sli var amd 2.2ghz. Men da var det bare såvidt

EDIT: har tenkt å kjøpe Intel E6600 eller bedre + Asus striker extreme til sommeren. Kan vel kjøpe korta nå og bruke dem til da?

8420472[/snapback]

Det kan du selvfølgelig, som sagt tidligere her er ikke denne bottleneck'en noe du skal henge deg så alt for mye opp i, du vil uansett merke sinnsvak forskjell fra det du har i dag.. Men for max utnyttelse av 8800 i sli, så er nok cpu litt liten.. Gjør heller som Galdurah sier og klokk cpu'en du har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...