Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En god måte å fortelle at mna liker noen på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hum, litt rett på kanskje. "Kunne du sett på meg som mer enn en venn?", "Hva sier du hvis jeg sier at jeg er forelsket i deg?" eller noe så enkelt "Jeg tror jeg er forelsket i deg", "Jeg er forelsket i deg". Prøv å klure ut hvordan du tror hun vil høre det.

Lenke til kommentar
Tenkte mer på en humoristisk måte å gjøre det på...

Og nei, dubarten skal ikke nevnes... :roll:

8420002[/snapback]

Humoristisk måte? Sånn at om du ikke får responsen du håper på kan du bare tulle det vekk med at du ikke var seriøs? Dropp det, gjør dette skikkelig.

Lenke til kommentar
Tenkte mer på en humoristisk måte å gjøre det på...

Og nei, dubarten skal ikke nevnes... :roll:

8420002[/snapback]

Humoristisk måte? Sånn at om du ikke får responsen du håper på kan du bare tulle det vekk med at du ikke var seriøs? Dropp det, gjør dette skikkelig.

8422504[/snapback]

Nie ikke noe slikt. Men assa man kan jo gå rett opp i trynet på de å si at man liker dem, det vet jeg også. Men jeg tenkte kanksje på noen annen form.

Må ikke være face to face, men kanskje et brev eller noe. Jeg tror kanskje hun kan få vansker med å ta meg seriøst.... i det hele tatt for den saks skyld...

Lenke til kommentar
Ville ikke gått rett opp i trynet og sagt det om jeg var deg. Veit ikke hvor seriøst det er mellom dere, men jeg hadde aldri gjort det. Det hadde liksom fjernet spenninga og morroa med sjekkinga, syns nå jeg ialfall

8422838[/snapback]

Gått opp i trynet/gått bort til henne/nermet seg henne...

Lenke til kommentar

jeg opplevde en gang for et år siden at ei jente i klassen min spurte om hun kunne få snakke med meg og jeg sa jo ja....og hun tok meg med litt utenfor skolen(gikk i 10'ende) og så spurte hun rett ut: liker du meg?

Lenke til kommentar
jeg opplevde en gang for et år siden at ei jente i klassen min spurte om hun kunne få snakke med meg og jeg sa jo ja....og hun tok meg med litt utenfor skolen(gikk i 10'ende) og så spurte hun rett ut: liker du meg?

Da hadde jeg pissa på meg hvis jeg ikke gjorde det, og jeg hadde besvimt hvis jeg gjorde det :p

Har lyst til å si det til en pers jeg og, men vil se ann situasjonen først.

(og må finne ut hvordan)

Lenke til kommentar

8423651[/snapback]

Å du svarte?

8423714[/snapback]

Jeg ble skikkelig overaska...jeg syntes faktisk at hun var drit fin, men jeg svarte nei, fordi jeg var litt usikker...!

men neste dag sa jeg til henne at jeg ikke egentlig mente hva jeg ska dagen før...og det endte med jeg fikk et kyss=) og vi er fortsatt sammen!

Lenke til kommentar

8423651[/snapback]

Å du svarte?

8423714[/snapback]

Jeg ble skikkelig overaska...jeg syntes faktisk at hun var drit fin, men jeg svarte nei, fordi jeg var litt usikker...!

men neste dag sa jeg til henne at jeg ikke egentlig mente hva jeg ska dagen før...og det endte med jeg fikk et kyss=) og vi er fortsatt sammen!

8423771[/snapback]

Aaw... True love DOES exsist! :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...