Footy Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Bare meg eller burde S.T.A.L.K.E.R få seg et eget forum om de mest diskuterte spillene? Ikke det at det plager meg at alle prater om S.T.A.L.K.E.R, men det faktum at det blir jo snakket mye om S.T.A.L.K.E.R enn mange av de andre spillene som har eget forum.... Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Helt enig! Det er mye snakk om stalker her.. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Den er jeg med på og! Blir mye mer oversiktlig og tilgjengelig å få samlet stalker trådene i en egen underkategori. *nudge nudge* moderatorer! Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 det er masse folk som spiller stalker nå, men før eller siden kommer de til å slutte med det. alle spillene som har eget forum er enten MMO spille eller spillserier av betydlig størelse. så jeg skjønner ikke hvorfor stalker skulle passet in der Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 det er masse folk som spiller stalker nå, men før eller siden kommer de til å slutte med det. alle spillene som har eget forum er enten MMO spille eller spillserier av betydlig størelse. så jeg skjønner ikke hvorfor stalker skulle passet in der 8418828[/snapback] Kan vel bare fjernes derifra når interessen for Stalker en gang tar slutt? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Eg flytter denne til rett kategori og minner om sticky i den kategorien: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=655246 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå