christofferv Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 En vrien Brun nakke and som egentlig ikkje ville posere for meg, men eg gav ikkje opp, og da anda endelig stilte seg fint, var eg nett ute av fokus, så kan være litt uskarpt rundt hovudet, men ellers er eg ganske fornøyd! Kommentarer er velkomne! Lenke til kommentar
password Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Tror jeg ville valgt et horisontalt utsnitt, også skulle jeg gjerne sett en litt større versjon av bildet. Hodet er litt mørkt og vanskelig å se. Men bildet har potensiale Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Kritikk skal du få! Ser at du tar bildet i mot solen. (Ser en ørliten skygge fra hodet). Dette har ødelagt litt for deg. Prøv å sett solen et annet sted neste gang! Blitz kan også brukes. Men da får du bare et forsøk! Ender er redd for blits-lys. Ellers er det litt for lite info. Kameratype, lukkertid, hvitbalanse osv. mangler. Bildet har også for lav oppløsning for en skikkelig vurdering. Prøv en gang til! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Det er en Brunnakke. Jeg er nok enig i det som allerede er sagt her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå