tarild Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 en liten bagatell men kan være litt irriterende. helt av seg selv så kommer det opp beskjed om at simkort er avvist, man er da nødt til å skru av og på telefonen for å kunne ringe ut igjen. jeg var på elkjøp i dag og dem snakka med verkstedet som fortalte at en liten komponent inne i telefonen måtte byttes. det er denne komponenten som leverer spenning til simkortet. men litt surt å kjøpe en telefon og samma dagen få beskjed om å sende den inn på service! håper det ikke dukker opp flere slike feil. denne reperasjonen går seff på garantien. min telefon har software versjon 3.09 og er produsert 02-10-02. Lenke til kommentar
|Farris| Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Min 6610 har en tendens til å skru seg av når den blir kald, ellers får jeg simkort avvist. Ganske irriterende egentlig, for jeg er veldig fornøyd med den ellers. jeg har også v 3.09, produsert 02-10-02 Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Kan bekrefte at dette også gjelder 7210! Utrooolig irriterende! :sad: Lenke til kommentar
Scalpel Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Vi har også opplevd en bitteliten bug med 6610'en. Jeg slettet mange meldinger, med tilhørende mye kjapp trykking, og da gikk mobilen to ganger i standby-modus. Mulig det kom av at jeg trykket før "Meldingen er slettet" forsvant... Noen andre som har opplevd liknende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå