DarkSlayer Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 ilpostino: du leser mellom linjene?? hehe Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 ilpostino: du leser mellom linjene?? hehe jeps. pleier også å lese ting som ikke står der bare for å gjøre ting mer interesange Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg fikk servert et glass vin fra det året jeg er født i konfirmasjonen min. Dette er tradisjon hos oss. Er det umoralsk? 8419139[/snapback] Å kaste bort god vin på en fjortiss... ja det vil jeg si er umoralsk. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 jeg vil kalle det alkoholmisbruk ... tenk å kaste bort god vin på den måten hehe Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg burde nok likt den vinen bedre ja. Lenke til kommentar
reverto Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Skjenk konfirmanten! Har bare godt av det. Bedre det enn at svullene snobber som bare lar seg fortrylle av fancy etiketter får drikke vinen. Kanskje konfirmanten våkner dagen etterpå med nok av en bakrus til å skjønne hvor latterlig det er å drikke seg snytings til at han tar avstand fra det fram til han er noen og tjue. Men mer seriøst. Vinservering i en konformasjon? Nja. Ser ikke noen umiddelbar grunn til at det ikke skal gå. Regner med at det er snakk om servering til de voksne, og at det drikkes utelukkende som et supplement til maten. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) I min ble det servert de helt vanlige fest drikkevarene. Cola, fanta, farris, øl og vin. I tilleg til en liten apertiff, når man kom inn i stuen. Hadde en liten fest though, med bare familie og noen få familievenner (14stk), vennene bodde såpass nært huset, at de gikk. Familien bodde selvsakt hos oss. Fikk selv en liten apertiff (ret stavelse?) og ett glass vin / øl til middagen. Ser ikke noe galt med det! Edit: Familien min er ganske så liberale ang. alkahol. Jeg brygger øl med brødrene mine, juleøl og sommerøl, slik som vi i familien alltid har gjort. Etter at jeg ble 16, fikk jeg lov til å nyte ett glass med hjemmebrygg, eller to til middagen, men bare i helgen. Endret 21. april 2007 av J@cob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå