Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mistet nøklene, hva nå?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Etter at bilen min stanset, la jeg bort nøklene. I dag når jeg ryddet rommet mitt oppdaget jeg at nøklene faktisk er borte. Har ikke reserve og lurer på hva jeg skal gjøre nå? Må jeg hente låsesmed osv? Blir dette dyrt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Visst du kontakter en Volvo forhandler og klarer å bevise at du faktisk eier bilen kan dem skaffe ny.

Er vel ikke så vanskelig å bevise at du eier bilen. Bare dem dem ringe til snuten og sjekke nummeret på bilen (hvis den står regga på deg), vognkort?, forsikringspapirer?, biltrangsynet?...

Lenke til kommentar

Bestille en ny nøkkel utifra serienummer osv pleier og ta laaaang tid og det pleier og koste! Du får som regel ny lås sylinder med nøkkel for en tredjedel av prisen

må nok dirke opp døra, kjøpe ny tenningslås og kode opp alle lås sylindrene(hvis det er mulig på volvo da?) Det ville jeg gjort, men da må du kunne skru litt da.

skrutrekker er det rimeligste trikset! Anbefales :thumbup:

Lenke til kommentar

er det en gammal bil er det som pc^2004 skriver berre å voldta tenningslåsen. den er kanskje så slitt frå før at du berre kan bruke et faltt skrujern uten voldtekt først :)

at bilar frå 80-taller kan startast uten nøkkel er helt vanlig og ingen hemmelighet.

verre er det å komme seg inn i bilen uten nøkkel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...