Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Etter at bilen min stanset, la jeg bort nøklene. I dag når jeg ryddet rommet mitt oppdaget jeg at nøklene faktisk er borte. Har ikke reserve og lurer på hva jeg skal gjøre nå? Må jeg hente låsesmed osv? Blir dette dyrt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg kjørte en Volvo 240, helt til den stanset (trodde det var umulig). Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 om du ikke finner den igjen så kan du vel finne fram en god gammal flatskrutrekker og voldta låsen, det bruker å funke.. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Du må jo uansett ha nøkkel for å få starta den. Visst du kontakter en Volvo forhandler og klarer å bevise at du faktisk eier bilen kan dem skaffe ny. (usikker) Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Du må jo uansett ha nøkkel for å få starta den. Visst du kontakter en Volvo forhandler og klarer å bevise at du faktisk eier bilen kan dem skaffe ny. (usikker) 8419303[/snapback] neida, går fint å voldta tenningslåsen Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 neida, går fint å voldta tenningslåsen 8419316[/snapback] Kjenner faktisk en kar som brukte et flat skrujern for å starte bilen sin Ford Scorpio 1986mod mener jeg Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Off topic, men en jeg kjenner har en Sierra han starter med en enkroning ... On topic: Det beste er nok sikkert å snakke med Volvoforhandleren din, ja. Lenke til kommentar
Tobinor Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Visst du kontakter en Volvo forhandler og klarer å bevise at du faktisk eier bilen kan dem skaffe ny. Er vel ikke så vanskelig å bevise at du eier bilen. Bare dem dem ringe til snuten og sjekke nummeret på bilen (hvis den står regga på deg), vognkort?, forsikringspapirer?, biltrangsynet?... Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Bestille en ny nøkkel utifra serienummer osv pleier og ta laaaang tid og det pleier og koste! Du får som regel ny lås sylinder med nøkkel for en tredjedel av prisen må nok dirke opp døra, kjøpe ny tenningslås og kode opp alle lås sylindrene(hvis det er mulig på volvo da?) Det ville jeg gjort, men da må du kunne skru litt da. skrutrekker er det rimeligste trikset! Anbefales Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 er det en gammal bil er det som pc^2004 skriver berre å voldta tenningslåsen. den er kanskje så slitt frå før at du berre kan bruke et faltt skrujern uten voldtekt først at bilar frå 80-taller kan startast uten nøkkel er helt vanlig og ingen hemmelighet. verre er det å komme seg inn i bilen uten nøkkel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå