Nessi Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hei satt å så på bilder fra Cebit messen og jeg så en del hiper psuer der. så jeg lurer på når de kommer ut og ca pris? noen som vet. bilder lengre ned: Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Er det ikke Hiper PSU'ene som pleier å brenne opp da? Har hørt om mange. Leste faktisk en tråd her på diskusjon om en som fikk hele maskinen brent opp av en sliken sak. Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Trodde ikke disse hadde kommet ut jeg :s Finner de ivertfall ikke i netshopper. Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hiper er dritt psu'er.. De har bare tenkt på utseende! Meg og en kompis har ikke hatt noe annet enn problemer med våres Lenke til kommentar
Faris Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Kan jo hende de har forbedret seg nå da? Har ikke hørt så mye negativt om dem jeg. Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Jeg har hiper selv, er ikke akkurat så "spessielt" utsende på den, blank svart modulær er den. Er ikke noen eller noe på den, og den fungerer utmerket, enkel å bruke og alt. Bedre en Forton Source synes jeg (hadde den før) og Bleach? Spurte jeg om din mening om hiper var bra eller dårlig? Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg har hiper selv, er ikke akkurat så "spessielt" utsende på den, blank svart modulær er den. Er ikke noen eller noe på den, og den fungerer utmerket, enkel å bruke og alt. Bedre en Forton Source synes jeg (hadde den før) og Bleach? Spurte jeg om din mening om hiper var bra eller dårlig? 8422437[/snapback] OK unnskyld! skal aldri si mine erfaringer igjen Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 link Er det dem du tenker på. Ser at det er forskjell på modellnr. (Hiper Type-M HPU-4M730) men det kan jo ha med fargen å gjøre? Lenke til kommentar
formann Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Jeg har hiper selv, er ikke akkurat så "spessielt" utsende på den, blank svart modulær er den. Er ikke noen eller noe på den, og den fungerer utmerket, enkel å bruke og alt. Bedre en Forton Source synes jeg (hadde den før) og Bleach? Spurte jeg om din mening om hiper var bra eller dårlig? 8422437[/snapback] du spurte ikke om min meningen heller, men her kommer den; Hiper er 14is PSU numbero uno. Å si at Hiper er bedre en FSP ... vell... det er bare uvitenhet. FSP er en av verdens største produsenter av størmforsyninger i alle former. De produserer også strømforsyninger for andre "produsenter" som så setter sine klistremerker på dem. Lurer på om ikke de første MISTene også ble utviklet av FSP. FSP er kvalitet, og slik har det vært lenge. Selv de mindre og svært rimelige utgavene er i god gammel FSP-kvalitet. Må da være bedre å kjøpe 500 kvalitetswatt en å kjøpe 750 jallawatt som i værste fall er ufin med resten av komponentene i maskinen din? Synd FSP ikke leverer strømforsyninger i chrome og plexi med katoder som blinker i takt med musikken. Altså, det er ikke synd for meg, men for dem sin del. Mistenker at salget hadde dobblet seg om de hadde hatt noen med litt høy juletrefaktor. Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Altså på min Hiper er det ikke ett eneste lys, men på forton sourcen jeg hadde var det blå neon på psuen, vil da si at FS psuen var mer "juletre" enn hipern. Og så vidt jeg har funnet ut så har ikke hipern gjort noe "ondt" mot mine komponenter. On-Topic, noen som vet når den kommer ut? ikke om den er ett jallamerke. Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hiper ville jeg styrt unna ja. Lenke til kommentar
Tobbi Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg har en hiper type R 530w, en enermax 485w og 2 FS på 350w. Må nok si at den psuen jeg er mist fornøyd med en den hiper psuen. Ikke fordi den egentlig har gjort noe "slemt" mot komponentene mine eller noe. Det bare er litt plastikk preg på den synes jeg... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Har selv Hiper Type R 530w og har ikke noe å klage på Hiper. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 link Er det dem du tenker på. Ser at det er forskjell på modellnr. (Hiper Type-M HPU-4M730) men det kan jo ha med fargen å gjøre? 8437115[/snapback] Kanskje du overså innlegget mitt mellom all OTen. *Bump Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Synes Hiper'ne bråker like mye som jalla PSU jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå