Gå til innhold

Når kommer de nye Hiper PSU'ene ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hiper selv, er ikke akkurat så "spessielt" utsende på den, blank svart modulær er den. Er ikke noen eller noe på den, og den fungerer utmerket, enkel å bruke og alt. Bedre en Forton Source synes jeg (hadde den før)

og Bleach? Spurte jeg om din mening om hiper var bra eller dårlig?

Lenke til kommentar
Jeg har hiper selv, er ikke akkurat så "spessielt" utsende på den, blank svart modulær er den. Er ikke noen eller noe på den, og den fungerer utmerket, enkel å bruke og alt. Bedre en Forton Source synes jeg (hadde den før)

8422437[/snapback]

OK unnskyld! skal aldri si mine erfaringer igjen

Lenke til kommentar

8422437[/snapback]

du spurte ikke om min meningen heller, men her kommer den; Hiper er 14is PSU numbero uno.

Å si at Hiper er bedre en FSP ... vell... det er bare uvitenhet. FSP er en av verdens største produsenter av størmforsyninger i alle former. De produserer også strømforsyninger for andre "produsenter" som så setter sine klistremerker på dem.

Lurer på om ikke de første MISTene også ble utviklet av FSP.

FSP er kvalitet, og slik har det vært lenge. Selv de mindre og svært rimelige utgavene er i god gammel FSP-kvalitet.

Må da være bedre å kjøpe 500 kvalitetswatt en å kjøpe 750 jallawatt som i værste fall er ufin med resten av komponentene i maskinen din? :)

Synd FSP ikke leverer strømforsyninger i chrome og plexi med katoder som blinker i takt med musikken. Altså, det er ikke synd for meg, men for dem sin del. Mistenker at salget hadde dobblet seg om de hadde hatt noen med litt høy juletrefaktor.

Lenke til kommentar

Altså på min Hiper er det ikke ett eneste lys, men på forton sourcen jeg hadde var det blå neon på psuen, vil da si at FS psuen var mer "juletre" enn hipern. Og så vidt jeg har funnet ut så har ikke hipern gjort noe "ondt" mot mine komponenter.

On-Topic, noen som vet når den kommer ut? ikke om den er ett jallamerke.

Lenke til kommentar

Jeg har en hiper type R 530w, en enermax 485w og 2 FS på 350w. Må nok si at den psuen jeg er mist fornøyd med en den hiper psuen. Ikke fordi den egentlig har gjort noe "slemt" mot komponentene mine eller noe. Det bare er litt plastikk preg på den synes jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...