Spaz Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Jeg skal kjøpe ny strømforsyning og har hørt at Enermax skal være god kvalitet. Jeg har tenkt til å kjøpe 431 watt modellen til Enermax hos http://www.microplex.no og ser at det er 2 modeller. Begge har like spesifikasjoner, men Whisper koster 125 kroner mer enn Silent Plus. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Quote: Den 2002-12-20 15:36, skrev Spaz:Jeg skal kjøpe ny strømforsyning og har hørt at Enermax skal være god kvalitet. Jeg har tenkt til å kjøpe 431 watt modellen til Enermax hos http://www.microplex.no og ser at det er 2 modeller. Begge har like spesifikasjoner, men Whisper koster 125 kroner mer enn Silent Plus. Whisper er mer stillegående, har den selv meget bra sak. Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Whisperen er bra den, men Silenten har en regulering av den bakre vifta som er veldig praktisk. Slik regulering er det ikke på Whisper. Den store vifta i bunnen hører man ikke mye til, men den lille bak høres, også på Wisperen. Jeg satte inn en reostat til den bakre vifta på min Whisper, og da ble den stille. Du kan nok like gjerne kjøpe Silent. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Beklaager trodde han mente silent siden han sa den var billigere, silent plus er dyrere enn wisper. Silent er en vanlig st forsyning ,wisper har temp reg vifter, silent plus har regulerbare vifter. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 Takk for svar. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Har Silent Plus selv, og den hører jeg ikke når den går på laveste hastighet. Og temperaturen i kabinettet går ned bare 1-2 grader når jeg setter den på høyeste hastighet (og da bråker den litt). Har hørt fra andre som har Whisper at den øker farta når det blir varmt i kabinettet og at den da kan bråke litt, men min erfaring er at man ikke vinner mange gradene når vifta går fortere. Kjøp Silent Plus... da slipper du bråk fra vifta om kabinettet skulle bli varmere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå