Gå til innhold

Trenger treningsprogram med fokus på bryst!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med bein? Og hvorfor fokus på bryst? Jeg mener at du bør trener alt omtrent likt, ellers vil du bare se dum ut når du vokser.

8417609[/snapback]

Enig der, tren hele kroppen ellers vil du helt flaskeformet og usymetrisk.

Lenke til kommentar

Har du allerede et program du følger så er det jo bare å legge inn litt flere brystøvelser vel. Er selv i den formening at forskjellen på å ta 5x5 eller 3x12, eller hva du enn velger, er av mindre konsekvens enn det at du faktisk trener det.

Så hvis du vil ha fokus på bryst, tren det to ganger i uken med diverse øvelser her http://php.iform.no/pub/art.php?id=282 .

I tillegg til de nevnt der er jo liggende pullover (uten å bruke mye triceps) og liggende hammerpress fine øvelser.

For mer in-depth kan du jo se her: http://www.bodybuilding.com/fun/cb4.htm og egentlig bare surfe litt rundt på den sida.

Har dessverre ikke tid til å sette opp noe program med detaljøvelser til deg, men all infoen du trenger for å gjøre det selv er at your fingertips, så er jo ikke så vanskelig.

Lenke til kommentar
For lite trening vs. overtrening

Det største problemet er at man trener bena for lite. Jeg får nok betrening gjennom fotballen er et vanlig utsagn. Selv tenkte jeg slik en periode men tvang meg likevel igjennom benøkter fra tid til annen. Det angrer jeg ikke på i dag. Et annet mindre kjent problem er at folk overtrener de muskelgruppene de synes "henger etter" de andre. Helt uvitende om at de faktisk bryter ned musklene med sine altfor hyppige og harde treningsøkter på de musklene som aldri synes å vokse.

Ikke glem ben, og ikke legg ekstra mye arbeid på bryst. Tren generelt, så kommer ting seg naturlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...