Gå til innhold

Trenger ekspertise! Nokia E61i eller HTC S7...

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp fra folket her. Er i villrede for hva jeg skal gå for. I bunn og grunn så står jeg vel nå igjen med 3 valg.

Hadde i utg.pkt. tenkt å kjøpe meg E61i, men ble litt usikker når jeg plutselig oppdaget HTC S710 til ca. samme pris som så ut som en kjekk tlf.

E61i: Har stort sett alt man behøver av finesser - dvs iallefall hva jeg trenger. Eneste å utsette er at den ikke har innebygd GPS. Solid!

HTC S710: Mangler 3G, men dette er ikke noe MUST for min del forsåvidt. Har heller ikke GPS. Mye plast på tlf, men tøft design. Også denne har fått mye skryt.

elller vente på...

HTC S730: Vil vel ligge i samme priskat. når den først kommer, muligens ett par lapper mer. Er snakk om å vente til juni/juli. Nytt her kontra S710 - GPS og 3G. Ser litt mer klumpete ut.

Hva bør jeg velge, og hvorfor? Nokian knuser vel muligens også disse HTC tlf hva angår batt.tid?

Hadde satt stor pris på innspill her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vet ikke noe om akkurat de Htc telefonene men jeg fikk en Qtek (HTC) s200 av jobben, og den er ubrukelig, på telefon-funksjonene, eneste den funker som er pda.

8417472[/snapback]

Hvis jeg ikke husker feil så var de S200 plaget av dårlig lyd. Har forøvrig ikke hørt noe klager så langt på denne 710 mod. men...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...