kaaasen Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Heisann. Har stusset på dette i flere måneder nå, og har ikke funnet noen løsning på det. Det jeg lurer på er hvorfor FPS'en på både PC'en min og broren min mister så mye FPS på å ha Opera oppe samtidig som vi spiller. Med Internet Explorer merker vi ikke noe merkbart FPS-drop, mens det er komplett uspillbart med Opera. Finnes det noen fiks for dette? Er dette et velkjent problem, eller er det bare her i husstanden det er slik? Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hvis du har hatt opera oppe lenge, og med flere faner, SPISER det bokstavelig talt minne. Er nok det som skjer, vil jeg tippe! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Bytt til Firefox Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Hvis du har hatt opera oppe lenge, og med flere faner, SPISER det bokstavelig talt minne. Er nok det som skjer, vil jeg tippe! 8417467[/snapback] Det høres ut som en sannsynlig grunn, men det er ikke noe bedre rett etter en reboot med kun en fane oppe heller, så det forsklarer vel kanskje ikke hele problemet =/ Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Bytt til Firefox 8417535[/snapback] firefox med mange faner har akkurat samme problem.. bytt alikevel til firefox! Lenke til kommentar
Walts Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Bruker opera jeg å, har ikke noe problemer med det her... sitter med 2 skjerm med opera på den ene og wow på den andre... eneste problemet er armory og wow-europe forumene men sånn er det i alle browsere Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Aldri vært borti problemet her. Hvis du syns Opera bruker for mye minne er det bare å sette ned maks-størrelsen Opera skal bruke. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hehe, som nevnt over. Om FPS'n dropper sjekk task manager, alltid morsomt å se firefox på topp med 99% CPU og/eller sluker RAM Lenke til kommentar
ObscureScience Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 prøv å slå av java og flash Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Det er i hvertfall ikke et kjent problem. Bruker selv Opera i bakgrunnen med thott, wowhead og wowwiki oppe til enhver tid, helt uten problemer. Nå har jo også explorer etterhvert fått fanesystemet som Opera/firefox har hatt så minneproblemet burde merkes der også... Lenke til kommentar
Reached Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Min Firefox tar bare 67 K KB av minnet mitt og det går fint for meg å spille. Lenke til kommentar
Fuzoya Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Har ingen problemer med opera og wow samtidig , men før når jeg brukte firefox lagga det drøyt samma hvor mange tabs/faner jeg hadde oppe Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Aldri opplevd dette jeg heller. Og jeg har brukt Opera jevnlig i rundt 5 år. Kan vel si rimelig trygt at Opera har kjørt 99% av tiden jeg har spilt WoW. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Aldri opplevd dette jeg heller. Og jeg har brukt Opera jevnlig i rundt 5 år. Kan vel si rimelig trygt at Opera har kjørt 99% av tiden jeg har spilt WoW. 8423245[/snapback] Samme her, og aldri hatt problemer uansett hvor mange faner som har vært åpne. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Heisann. Har stusset på dette i flere måneder nå, og har ikke funnet noen løsning på det. Det jeg lurer på er hvorfor FPS'en på både PC'en min og broren min mister så mye FPS på å ha Opera oppe samtidig som vi spiller. Med Internet Explorer merker vi ikke noe merkbart FPS-drop, mens det er komplett uspillbart med Opera. Finnes det noen fiks for dette? Er dette et velkjent problem, eller er det bare her i husstanden det er slik? 8417421[/snapback] Har samme problemet, bare omvendt. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Sitter på opera og poster denne, har bitcomet, msn, fraps, skype, winamp og wow oppe, ingen fps problemer Lenke til kommentar
Rincewind Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) hadde noen lignende problemer selv for ikke så lenge siden. Jeg fant ut at hos meg var det noen spesifikke reklamer hos wow.allakhazam.com som gjorde det. Så hver gang jeg fikk en reklame hos de som gjorde at det lagga, bare reloada jeg siden til jeg fikk en annen som ikke gjorde det. Jeg antar at hvis du spiller WoW og har oppe Opera samtidig er det delvis for å ha tilgang til denne typer sider, så det kan jo være noe å se inn i. Endret 20. april 2007 av Rincewind Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Merker ikke noe som helst selv om jeg har kanskje 40 faner tilsammen på fem sider. Bruker Firefox... Og maskinvaren er ikke den nyeste heller.. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Med min 3 år ++ gamle pc går det helt fint med wow på windowed mode, nesten alle settings på høyeste (inkl oppløsning) og opera, msn, steam, irc og alt det søpplet oppe 24/7 :o Bruker en ganske gammel versjon av opera, kanskje det som gjør det. Bruker personlig bare firefox når jeg trenger java etc, orker ikke å ha java på opera, den blir bare så sliten av det. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg hadde heller tatt ctrl+alt+del og satt prioriteten på wow.exe til High, Opera.exe til BelowNormal. Fikser ikke problemet, kan faktisk gjøre det verre, men det kan hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå