Snublefot Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Man går ikke rundt å leier noen av motsatt kjønn når man har dame. Muligens at du bare er så dum og naiv at du faktisk ikke mente noe mer med det. Og vist du har flaks, at jenten du leide ikke misforstod det. Så ville jeg selv da ikke gjort det, bare pga den signaleffekten det gir og alle de problemene det kan lage. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Nettopp dette det faktisk handler om, ikke hvordan det faktisk er men hvordan andre oppfatter situasjonen. Handlingene her tilsier jo ikke noe "direkte-utro-gale", men igjen det kan tolkes som om det foregår "noe". Gode venner vil jo selvsagt gi beskjed til en venn hvis de ser kjæresten holde hender med noen, det sier seg selv. Du burde vel egentlig vite bedre... Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Er ikke så gale det da, men ville du likt det om hun hadde gått rundt hånd i hånd med en annen gutt? Dere bør kanskje prate om noe slikt.. 8439875[/snapback] nei, men jeg vet ikke helt hvordan jeg hadde reagert da ... men jeg vet ikke om jeg hadde blitt så sur som hu ble da...men jegvet jo ikke ... skjønner hun også da Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Altså, forumet handler ikke om å drive å hakke på folk! Lest 3 sider med bare "Å herregud så dum du er som leier andre jenter i hånden" og så skriver han at det ble slutt med dama, og DA blir alt plutselig annerledes. Han skriver jo denne Topicen her får å få hjelp. Ikke får å bli hakket på...! Ønsker deg lykke til videre og håper dere blir sammen igjen Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Altså, forumet handler ikke om å drive å hakke på folk! Lest 3 sider med bare "Å herregud så dum du er som leier andre jenter i hånden" og så skriver han at det ble slutt med dama, og DA blir alt plutselig annerledes. Han skriver jo denne Topicen her får å få hjelp. Ikke får å bli hakket på...! Ønsker deg lykke til videre og håper dere blir sammen igjen 8440804[/snapback] Tusen takk , men jeg tror nesten jeg har gitt opp:( Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Nei, men man skriver på et offentlig forum der folk faktisk har egne meninger, og ikke alle sukrer ned alt med sympati og stryking med hårene i enhver post. Hvis alle skulle ment nøyaktig det samme om alt, hadde diskusjon vært borte vekk. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Nei, men man skriver på et offentlig forum der folk faktisk har egne meninger, og ikke alle sukrer ned alt med sympati og stryking med hårene i enhver post. Hvis alle skulle ment nøyaktig det samme om alt, hadde diskusjon vært borte vekk. 8441129[/snapback] Men når man leser 3 sider med bare det samme, "trøster" jo ikke akkurat det vedkommende .. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Greit nok, jeg føler for trådstarter. Det er lett for å glemme seg litt, han gjorde en feil og får ta konsekvensene av det. Si til kjæresten din hvordan det egentlig er, bare si sannheten. Vent... Hva mer kan du gjøre? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Vel, de snakket jo faktisk ut om grensene sine tidligere. Kjæresten sa jo at det var helt greit at han holdt andre i hendene og tilogmed hadde de på fanget. Så jeg synes ikke trådstarter fortjener all denne hakkingen, selv om det ikke var det klokeste å gjøre. Endret 22. april 2007 av Raijin Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Det er lett for å glemme seg litt, han gjorde en feil og får ta konsekvensene av det. 8442651[/snapback] Hvordan i helvete greier du å glemme at du er sammen med noen!? Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ganske enkelt, hvis dette ikke var ment som noen form for flørting er det likegyldig om man er sammen med noen eller ikke. Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Ganske enkelt, hvis dette ikke var ment som noen form for flørting er det likegyldig om man er sammen med noen eller ikke. 8443391[/snapback] Det var ikke ment som noe flørt det var bare gå sammen som to venner, og ikke noe mer Lenke til kommentar
Minus Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Har du for vane å gå hånd i hånd med alle vennene dine? I så fall regner jeg med at dama di visste om det og hun burde dermed sagt ifra tidligere om hun ikke likte at du gjorde det. Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Har du for vane å gå hånd i hånd med alle vennene dine?I så fall regner jeg med at dama di visste om det og hun burde dermed sagt ifra tidligere om hun ikke likte at du gjorde det. 8448726[/snapback] Med mange av jente vennene mine ja Og jeg har sagt det til hu, og hu sa at det gjorde ingenting fordi hu gjorde det med gutte vennene sine hu også Lenke til kommentar
Minus Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Da er det nok dama di det er noe feil med, ja. Lykke til med å finne en ny. Tråden har herved løst seg selv. Edit: Kan jeg spørre om hvorfor dere bare leier venner av motsatt kjønn? Edit2: Når jeg tenker meg om, så minner denne tråden meg om en annen tråd her på forumet. Der det var ei dame som ville ha pause, men den skulle bare gjelde for henne, da hun kunne teste ut farvannet, og sjekke om det muligens var en hai der ute for henne. Denne kjerringa ble hysterisk da typen ville fiske litt og. Endret 22. april 2007 av Minus Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Dump her, buddy! Min teori er at hvis forholdet skaper nok problemer til at man må starte en tråd om det, så er hun ikke verdt stresset. Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Dump her, buddy! Min teori er at hvis forholdet skaper nok problemer til at man må starte en tråd om det, så er hun ikke verdt stresset. 8448778[/snapback] ja, det er slutt nå uansett da, så ikke mye og gjøre Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Da er det nok dama di det er noe feil med, ja.Lykke til med å finne en ny. Tråden har herved løst seg selv. Edit: Kan jeg spørre om hvorfor dere bare leier venner av motsatt kjønn? Edit2: Når jeg tenker meg om, så minner denne tråden meg om en annen tråd her på forumet. Der det var ei dame som ville ha pause, men den skulle bare gjelde for henne, da hun kunne teste ut farvannet, og sjekke om det muligens var en hai der ute for henne. Denne kjerringa ble hysterisk da typen ville fiske litt og. 8448767[/snapback] Hender jeg og kompisene mine henger sånn sammen også da. da er det ingen som reagerer Lenke til kommentar
nerval Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Leier da venninder rett som det er jeg.. Er dog singel, men minst en av de har type.. Ligger ikke noe mer i det enn at vi er veldig gode venner.. Er hun usikker, kan nok dette være vanskelig å akseptere/skjønne, og dette er noe du må respektere, men syntes det er ganske lavmål å reagere så sterkt på det uten å først ha sagt ifra at man ikke er komfortabel med det.. Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Ja det er det vi mener også, å nå på den skolen venninda mi går på så går det rykter om at vi har liggi sammen og hatt sex da ( Jeg og venninda mi ) Hu hadde kommet på skolen i dag, og fått høre av ei i klassen da " ja så ja, du ligger med folk som har dame også " og venninda mi ble veldig lei seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå