TiNuSsS Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg og jenta har vært sammen i 4 månder, også ble jeg veldig god venn med ei anna jente som er to år eldre enn meg, altså 18, og vi har gått hånd i hånd i sentrum... mange har vist sett oss, å de har gått til jenta mi, med det, det går rykter over hele plassen om meg og hu venninda mi Til slutt ba jenta mi om at vi skulle ha pause fordi hu viste ikke om hu kunne stole på meg, og hu tror jeg har vært utro mot henne men jeg ville ikke finne på og vært utro mot henne, hun er alt for meg jeg greier meg ikke uten henne er det noen her som kan hjelpe meg i denne krisen jeg er i, eller som har erfaring fordi jeg er helt blank og aner ikke hva jeg ska gjøre MvH TiNuSsS Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hvorfor gikk du hånd i hånd med henne? Hadde nok blitt en smule skeptisk hvis kjæresten min gikk hånd i hånd med en annen gutt, sjalusi er en fæl følelse. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hvis hun er alt for deg, hvorfor driver du å går hand i hand med ei anna jente da? Jeg er på nippen til å være enig med dama di. Ørjan... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Å leie noen er å sette et standpunkt. Dumt gjort, vil jeg si. Lenke til kommentar
Mimi Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Kanskje ikke det smarteste du kunne gjort, det med å leie en annen jente i sentrum? Har du prøvd å forklare det for kjæresten din da? At dere bare er venner? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Forstår kjæresten din, jeg. Det å holde hender er etter min mening en litt for tydelig proklamasjon, synes jeg. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Enig med Fredrik her. Holde hender er for meg en kjæreste greie Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 jeg skjønner jenta mi jeg også... jeg har også prøvd og forklare at vi bare er gode venner Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg skjønner dama di veldig godt! Hadde aldri tolerert at kjæresten min gikk å leide på ei anna jente. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Eneste du kan gjøre her er å forsøke på noe skikkelig brannslukking. Hva du gjør er vel opp til deg, du vet nok hva kjæresten din liker. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg skjønner dama di veldig godt! Hadde aldri tolerert at kjæresten min gikk å leide på ei anna jente. 8417370[/snapback] Jeg hadde ikke likt det jeg heller. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg hadde ikke likt det jeg heller. 8417539[/snapback] Jeg har mange kamerater, men går da aldri rundt å leier på de. Selv om jeg er singel... Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg går ofte sammen med jenter i arm til arm(veit ikke hva det kalles), men ikke i hånda... Aldri.. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Du burde prøve å gjøre det godt igjen og ALDRI lei en annen jente sånn igjen Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Lite taktisk å leie ei anna jente ja. Prøv å være ærlig med henne og hvis hun betyr så mye for deg, kanskje foreslå at du ikke skal ha mer kontakt med den andre jenta? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Å leie noen sender et signal... Med mindre du er homse så er det et tegn på at du er mer enn venner med jenta du leier Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Du har dritet deg temmelig ut. Hvorfor i helvete gjorde du det i det hele tatt. Det er ikke rart hun ikke stoler på deg! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Tror nok du får zero sympati fra meg også. Sånt gjør man bare ikke. Lenke til kommentar
UbuntuNewb Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Hmm...jeg har gått "arm og arm" på en måte med andre...men å leie en annen dame, som er eldre enn dei i hånden når dere er sammen er vel litt på kanten? jeg sier ikke at det er tvilsomt, men det er å sende signaler, noe som gjør at damen din bli sjalu og/eller ikke klarer å stole like mye på deg lenger..men det kommer ann på hvordan du er som person. Jeg er sånn som folk som ikke kjenner meg kan lett tro at jeg flørter med andre, men sånn er jeg bare bare ment som venner, og det vet alle de som jeg har vært sammen med, jeg mener tillit er det aller viktigste i ett forhold Endret 18. april 2007 av UbuntuNewb Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Tror nok du får zero sympati fra meg også. Sånt gjør man bare ikke. 8417775[/snapback] Skulle tro han var en morder. Jeg får seriøst fysisk vondt av å lese innleggene deres. Mer et tegn på vennskap en kjærlighet, leide dere aldri hender i barnehagen? Å leie hender må da rgnes som en uskyldig handling. Endret 19. april 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå