Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenta tror meg ikke

Anbefalte innlegg

Jeg og jenta har vært sammen i 4 månder, også ble jeg veldig god venn med ei anna jente som er to år eldre enn meg, altså 18, og vi har gått hånd i hånd i sentrum...

mange har vist sett oss, å de har gått til jenta mi, med det, det går rykter over hele plassen om meg og hu venninda mi

Til slutt ba jenta mi om at vi skulle ha pause fordi hu viste ikke om hu kunne stole på meg, og hu tror jeg har vært utro mot henne :cry: men jeg ville ikke finne på og vært utro mot henne, hun er alt for meg :( jeg greier meg ikke uten henne

er det noen her som kan hjelpe meg i denne krisen jeg er i, eller som har erfaring fordi jeg er helt blank :( og aner ikke hva jeg ska gjøre :(

MvH TiNuSsS

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm...jeg har gått "arm og arm" på en måte med andre...men å leie en annen dame, som er eldre enn dei i hånden når dere er sammen er vel litt på kanten? jeg sier ikke at det er tvilsomt, men det er å sende signaler, noe som gjør at damen din bli sjalu og/eller ikke klarer å stole like mye på deg lenger..men det kommer ann på hvordan du er som person. Jeg er sånn som folk som ikke kjenner meg kan lett tro at jeg flørter med andre, men sånn er jeg bare :) bare ment som venner, og det vet alle de som jeg har vært sammen med, jeg mener tillit er det aller viktigste i ett forhold :)

Endret av UbuntuNewb
Lenke til kommentar
Tror nok du får zero sympati fra meg også. Sånt gjør man bare ikke.

8417775[/snapback]

:dontgetit:

Skulle tro han var en morder.

Jeg får seriøst fysisk vondt av å lese innleggene deres.

Mer et tegn på vennskap en kjærlighet, leide dere aldri hender i barnehagen?

Å leie hender må da rgnes som en uskyldig handling.

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...