Espen F Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 å være høflige med hverandre? å ønske hverandre god jul er jo en del av tradisjonen med jul.. men det ønskes ikke å være høflige og koselige her inne da? tsk tsk tsk.. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Hvis du skal si "God Jul" til 1 og 1 person pr. post så blir det spam. Mvh,Stian Lenke til kommentar
B2S Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 - Sargent Fire Wannabe? Hvorfor svare på en post som overhodet ikke er til deg? Bravo 2 Six, OUT! Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Hvorfor svarer du? Hvorfor ser du i det hele tatt, hvis du mener at jeg ikke skal se/svare på noe Fake spør TST om. Svaret er jo enkelt så hvorfor ikke svare? Mvh,Stian Lenke til kommentar
B2S Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Auda, og her startet krigen... God jul da Sargent Fire:) Bravo 2 Six, OUT! Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Som Sargent Fire er inne på, er det ikke aktuelt å se at hver bidige person på forumet gratulerer en og en hver sin tråd, og mottager i tillegg svarer med en ny tråd. Jeg har slettet 20 slike poster i dag, og det er mer enn nok. For all del, ønsk hverandre god jul, det er hyggelig, men gjør det i en og samme tråd. At dere ikke forstår det, fatter jeg ikke. Ser ingen grunn til å diskutere dette videre, og sletter denne tråden. Vil dere fortsette diskusjonen, så ta kontakt med meg på mail eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg