sinnaelgen Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 hvis man skal bruke en stue pc til å kontrollere tv dekoderen så trenger man et slags øye for å få det til. går det an å fjerne dette øyet og plassere det på en annen boks senere ? jeg vurderer om jeg skal skaffe meg en slik stue pc en eller annen gang Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) hvis man skal bruke en stue pc til å kontrollere tv dekoderen så trenger man et slags øye for å få det til. går det an å fjerne dette øyet og plassere det på en annen boks senere ? jeg vurderer om jeg skal skaffe meg en slik stue pc en eller annen gang 8417118[/snapback] Ja, slike ir-øyer har som regel gjennomsiktig dobbelsidig tape og lar seg tas av (og på igjen på et annet komponent hvis ikke tapen blir ødelagt under operasjonen) Hvis du skulle være uheldig å ødelegge tapen så finnes det ny tape. Blant annet den norske crestron importøren og norwegian custom media sollution på høvik har slikt. Worst case scenario er å kjøpe nytt ir-øye. (Det aller dyreste ir-øyet jeg vet om koster 600, men det er original crestron. De fås betydelig billigere andre plasser) EDIT: Sjekket prisen hos vår leverandør (Extron Europe) Prisen ligger på 250,- for et sett med IR-øye og Shield. DrE Endret 20. april 2007 av DrErling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå