Mephistopheles Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Kostar meg mange grå hår at eg ikkje enno har funne noko som tilsvarar alt+tab på Macen min... Har behov for thottbot o.l når eg grinder i wow, men har til no quitta kvar gong for å få ting gjort... Noko hjelp å få? Epleknappen+? Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Er epleknappen + Tab, men problemet er at dette ikke virker når du er inne i 3d spill... Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Crap!! Ingen andre moglegheiter? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Exposé kanskje? F11 eller F9 Lenke til kommentar
Lettmel Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Når det er WoW det er snakk om, så kan du gå på Video Options og Run in windowed mode. Da vil du få til å sjekke Thottbot osv, men det ser litt "spesi" ut, hvis du har widescreen. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) eple+m legger wow i et vindu. Er slik i alle Blizzard spill, samt noen andre og. Endret 24. april 2007 av toretors Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå