kentiver Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Holder på å lage en hjemmeside (lastet ned fra nettet og modder litt;) Det skal være en slekts-side, og der skal man kunne logge seg inn med et brukernavn og passord, og der skal man kunne skrive inn nyheter. www.familienvaag.com På førstesiden der det står "venter bare på informasjon om....." Der skal nyheten komme etterhvert som man skriver dem... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Tror du glemte sporsmalet der.. :o Lenke til kommentar
eigan Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Holder på å lage en hjemmeside (lastet ned fra nettet og modder litt;) Det skal være en slekts-side, og der skal man kunne logge seg inn med et brukernavn og passord, og der skal man kunne skrive inn nyheter. www.familienvaag.com På førstesiden der det står "venter bare på informasjon om....." Der skal nyheten komme etterhvert som man skriver dem... 8417074[/snapback] WoW, det blir nok en fin side det! Ta deg en tur til PHP forumet. Dette er forumet for det grafiske... Btw: Bli enig med sparks om hvem som har "rettigheter" til det bilde du bruker, trudde du var sparks da jeg kom inn. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Bildet er en default avatar Men jeg har ogsa trodd at det var sparks flere ganger (noen andre som ogsa har den avataren) Men skjonte fremdeles ikke hva som var spm. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg tror han vil ha et slags nyhetssystem med login og slikt. Gjør som Einar sa, ta deg en tur til PHP forumet. Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Avataren fant jeg her på forumet, var noe custom greier som man kan velge her. Spørsmålet var nok åsn jeg ordner slik at folk kan logge seg inn å skrive nyheter;) Men skal høre på det andre forumet;) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 http://cutephp.com Cutenews Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Flyttes til Webprogramvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå