BeeJaaYY Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) helt ny pda vil ikke lade prøvd å lade med ac adapter og med bil lader er det noen prosedyre jeg overser eller er det kanskje feil med pda?. Endret 21. april 2007 av BeeJaaYY Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Godt mulig det er noe galt med PDA'en. Har du prøvd å lade den mens den står på? Eventuelt slå den helt av, for så å lade den? Hvis ingen av delene fungerer ville jeg sendt den/levert den tilbake. Edit: Like greit at den er ny nå, da har du ikke rukket å fylle den opp med så mye viktig ennå, mest sannsynlig. Endret 18. april 2007 av steffenz Lenke til kommentar
BeeJaaYY Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 (endret) har faktisk ikke kunnet lade den noensinne kjøpte den i dag og det er ingen tegn til strøm på batteriet så det å lade mens den er påslått er utelukket Endret 18. april 2007 av BeeJaaYY Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) fjern potensielt lo. lo er no dritt. jeg ville aldri hatt lo i lommen. ååå... jeg er morsom.. Endret 20. april 2007 av megaloman Lenke til kommentar
BeeJaaYY Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 fjern potensielt lo. lo er no dritt. jeg ville aldri hatt lo i lommen. ååå... jeg er morsom.. 8418922[/snapback] *kremt* jo du sier noe der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå