_sindre_ Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 topic sier vell det meste. Har skjermkort med striper på skjermen etter overklokking, er det bare til å kaste kortet, eller er det noen triks jeg kan prøve for å se om det hjelper? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 topic sier vell det meste. Har skjermkort med striper på skjermen etter overklokking, er det bare til å kaste kortet, eller er det noen triks jeg kan prøve for å se om det hjelper? 8417031[/snapback] Klokke det ned igjen? Oppdatere driver? Formatere? Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 topic sier vell det meste. Har skjermkort med striper på skjermen etter overklokking, er det bare til å kaste kortet, eller er det noen triks jeg kan prøve for å se om det hjelper? 8417031[/snapback] Klokke det ned igjen? Oppdatere driver? Formatere? 8417049[/snapback] Får prøve dette, evt se litt mer på om det er noe annet jeg kan prøve å justere.. Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Bare å skru klokken litt ned igjen til artif. går bort.. =) Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 nja, tror faktisk det var verre enn som så, jeg mottok to skjermkort nettopp, og det var disse som hadde artifacts pga overklokking. De ble testet i en ny maskin, så om overklokken ikke er lagret i biosen på kortet, ble nok disse automatisk tilbakejustert. Det første kortet var det bare masse fargede firkanter og streker på hele skjermen med, det andre kortet kunne jeg se skjermbilde, men også her var det mye artifacts. Kan det fungere å underklokke det siste kortet? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 nja, tror faktisk det var verre enn som så, jeg mottok to skjermkort nettopp, og det var disse som hadde artifacts pga overklokking. De ble testet i en ny maskin, så om overklokken ikke er lagret i biosen på kortet, ble nok disse automatisk tilbakejustert. Det første kortet var det bare masse fargede firkanter og streker på hele skjermen med, det andre kortet kunne jeg se skjermbilde, men også her var det mye artifacts. Kan det fungere å underklokke det siste kortet? 8531424[/snapback] litt usikker om det fungerer. Men prøv. Kjøpt dette brukt? Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 litt usikker om det fungerer. Men prøv. Kjøpt dette brukt? 8533383[/snapback] Nope, fått det brukt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Fint om vi får vite hva slags skjermkort det er. Har tidligere "misbruker" opplyst noe om eventuelle mislykkede flashforsøk? Det er mye som tyder på at kort(ene) er kaputt ja. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Fint om vi får vite hva slags skjermkort det er. Har tidligere "misbruker" opplyst noe om eventuelle mislykkede flashforsøk? Det er mye som tyder på at kort(ene) er kaputt ja. 8534099[/snapback] Det ene er ett GF 4400, det andre er ett Radeon 8500. radeonkortet er det ihvertfall ikke håp for, jeg også tviler på an det er noe som helst håp for det andre heller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå