Overguard Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Skal ha ny router som egner seg meget godt til spilling og nedlastning. Sitter på en 6/6Mbit linje så den må vel egentlig tåle litt. Uansett, det jeg har lurt litt på er om det holder med bare en svitsj, eller må man ha en router ifra modemet? Med andre ord, er det muligheter for og åpne porter i en svitsj eller er alt åpnet ifra før av? Mulig jeg forvirrer folk nå men... Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Lyse du har? Da må du ha en router. Linksys WRT54GL. Broderen har 20/10 Mbit/s linje hos lyse og har en oppetid på 4 måneder nå på routeren.Online spill flyter fint med bittorrent gående på andre maskiner. Endret 18. april 2007 av taz Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Har nett ifra Lyse ja. Leste på kommentarene på den routern du nevnte på komplett og det så lovende ut.. Trur nesten jeg går for den. Takker for svar Edit: Er denne det er snakk om ja? Endret 18. april 2007 av JokuM Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Har nett ifra Lyse ja. Leste på kommentarene på den routern du nevnte på komplett og det så lovende ut.. Trur nesten jeg går for den. Takker for svar Edit: Er denne det er snakk om ja? 8417503[/snapback] Det er den ja, men hvis du bruker prisguiden til hw.no finner du den til rundt 550.- Skal du ha en bedre router enn wrt54gl så må du litt opp i pris. For ca 1000.- kan du få en Netgear WNR834B eller en D-link DGL-4300. Jeg har selv WNR834B og har ikke klart å krasje den med ADSL2+ og maks P2P. DGL-4300 har en brukbar QoS som kan prioritere f.eks spill og telefoni framfor fildeling. Endret 19. april 2007 av la7dfa-com Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Har bestilt nå, husker ikke fra hvilken nettbutikk det var, men ble 624kr. Takker for hjelp.. Lenke til kommentar
Toby^ Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 En kjemperouter har selv dd-wrt på min funker fett:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå