cannavaro Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 har ett stort problem med nettverket her hjemme. har hatt det i lengre tid nå, men trudde jeg fikk fikset det i går. Da funket alt helt fint å fikk til og med Limewire og Azureus til å virke. Vet ikke med spill over nettet, testet ikke det ut siden det ikke har funket på 1/2 år nå. Men problemet er at i dag funket ingeting annet en IE, ikke engang MSN som har funket helt fint hele tiden (med unntak av noen ganger inn i mellom...) har hatt MASSE virus på PCen men tror jeg har fått fjernet alt nå, har AVG å spywer-program, å har kjørt mange virussjekk over IE (ala TrendMicro House Call, f-secure +++) håper noen vet hva dette kan skyldes på forhånd takk Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Du kan jo prøve å avinstallere mange av programmene du mener kan ha laget problemene. Hjelper ikke det kan du reinnstallere Windows å la være å innstallere Limewire som jeg har hørt gir virus etter innstallasjon. Jeg ville innstallert Windows på nytt hvis systemet var tregt,og innholdt mange virus,hvis det er flere år siden forrige Windows innstallasjon bør du gjøre det uansett da det samler seg mye rart opp med tiden i systemet. Hjelper ikke det kan nettverket feilsøkes. Endret 18. april 2007 av Knopfix Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Du kan prøve: - Winsock fix: Kan reparere korrupte nettverkstilkoblinger - Spybot Search & Destroy: Spyware program, greit å prøve mer enn ett - Formatering, fikser normalt sett alt så lenge det ikke er et hardware problem. Lenke til kommentar
cannavaro Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 ork ikke å innstalere alt på nytt nå.... formaterte for litt under 1 år siden så orker ikke det heller:P men nå funker plutselig msn igjen så jeg overlever i alle fall:D prøvde winsock, men hjalp ikke har prøvd mange spyware program ala, superanti spyware, SE ++ men takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå