ShaNickolas Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Animasjonsserien fyller alså 20 år i morgen. Det varmer mitt hjerte at serien har overlevd så lenge. Her kan den som vill legge igjen sitt beste minne fra serien. Når dere begynte å følge med osv Å en liten hedershilsen Endret 18. april 2007 av _Sha9ick_ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 husker ikke når jeg begynnte å se på, var tidlig, kan liksom ikke huske en gang jeg IKKE så på. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Er så vanskedlig å finne et punkt eller ting som er bedre enn alt det andre, for det har vært så utrolig mye bra Uansett, så vil jeg heller la det leve videre i så mange år som mulig, og si at mine toppunkt innen serien har skjedd i sesong 2-12 (sånn ca.) De var de aller beste episodene GRATULERER MED DAGEN THE SIMPSONS Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Høydaren for min del er den hvor Homer spiser ei bøtte med Jalapenos eller noe annen eksotisk krydder og får hallis resten av episoden. Episodene som fokuserer rundt Lisa eller Bart synes jeg som oftest er ganske middelmådige. Homer, Mr. Burns, comic book nerd etc. synes jeg alltid er morsomme. Endret 18. april 2007 av Saftis Lenke til kommentar
sokkhue Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nå er det bare å vente på filmen =D Håper den holder kvaliteten fra serien.. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 hehe er bra gjort å være still on air etter 20 år ja ser ikke så mye simpsons ser det av og til om det tilfeldigvis er på tv'en når jeg sitter der men ikke ellers er veldig stor 24 fan tho så har bestemt meg for å følge usa sitt sendeskjema og se en episode den 20 may da er kiefer sutherland med episoden heter 24 minutes hehehe On May 20th, The Simpsons will be featuring the voices of Kiefer and Mary Lynn Rajskub (Chloe) in a 24 spoof. The Simpsons air Sundays 8/7c on Fox. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Grattis simpsons! Føler at Simpsons har vært der hele livet mitt =) Fra jeg var liten og ikke skjønte en dritt, helt til jeg skjønte litt men ledde av de dumme tingene, og til nå, da jeg forstår den geniale satiren og humoren i de eldre episodene. Håper da at Simpsons slutter i sin 20.ende sesong, et fint og rundt tall og da går TS ned i historien som en legende! Og så forhåpentligvis får Groening FOX til å ta opp Futurama i fem sesonger til, slik at vi ikke helt mister den esensensen som simpsons hadde! Er veldig trøtt nå, men ønsker Simpsons en god bursdag! Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Gratulere, elsker Simpsons <3 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Og så forhåpentligvis får Groening FOX til å ta opp Futurama i fem sesonger til, slik at vi ikke helt mister den esensensen som simpsons hadde! Er veldig trøtt nå, men ønsker Simpsons en god bursdag! 8418510[/snapback] Foreslår at vi lar Matt og David (X/S) Cohen bli ferdig med de filmene og sesongene med Futurama de allerede er i gang med. blir det en hit igjen er det jo en fare for at det vil fortsette. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 La oss håpe det, men etter at Futurama teamet splittet opp i 2002/3 lurer jeg på hvordan man skal gjennskape den gamle stemningen/humoren. Vi ser jo at Family Guy fikk et comeback der de viste at de bare var en skygge av sitt tiligere selv, kommer uansett til å kjøpe alt av nytt Futurama/Simpsons dvd/film bokser i fremtiden =) Anbefaler alle som har Simpsons DVD'er, om å se på "Commentary" tracks, her får du vite morsome historier om episodene, og alle referanser osv. osv. Veldig underholdende stoff! PS; Merket mange skrivefeil nå, men jeg orker ikke å rydde opp i dem =) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Alle som jobbet med seson 1-5 av Futurama jobber og med seson 6-7 Utfordringen er vel å jobbe med 2 gode serier på en gang. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Gratulerer med dagen Endret 19. april 2007 av Ashol Lenke til kommentar
Namek Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Gratulerer med dagen! Endret 19. april 2007 av Namek Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Ja, gratulerer med dagern fra meg og. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jepp, blir Simpsons all-night på tv3 og ZTV.. GRATULERE MED DAGEN! Lenke til kommentar
chaiz Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 GRATULERER MED DAGEN ALLE TROENDE! I 20 ÅR HAR VÅRE GULE VENNER MORET OG GLEDET OSS, OG JEG VIL SENDE EN SPESIELL TAKK TIL HOMER, WIGGUM, COMIC BOOK GUY, FLANDERS OG SELVSAGT BARNEY FOR EN UENDELIG REKKE MED QUOTES! MÅTTE DE LENGE LEVE Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Gratulerer med dagen 8421563[/snapback] Haha Har den posteren hengende på veggen Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Det er en stor dag. Må bevilge noen timer til å se Simpsons i dag. Lenke til kommentar
chaiz Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 BTW; hvor lenge utpå natten er det Simpsons episoder? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Virker som at det er Simpsons maraton fram til klokka 00.00 i natt. Ble litt skuffa når jeg så på ZTV at det skulle være fra sesong 1, men ser på vg sin tvguide at det bare er nye. Håper det er det.. Uansett, gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå