maxmhz Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Hei, jeg har nettopp satt meg ned med Dev C++ og C++ For Dummies. Men jeg klarer ikke compile....jeg får en del errorer i Compile-prosessen: Code: 22 C:Documents and SettingsAdministratorSkrivebordConversion.cpp:8iostream.h: No such file or directory. C:Documents and SettingsAdministratorSkrivebordConversion.cpp[Warning] In function:13 C:Documents and SettingsAdministratorSkrivebordConversion.cpp`cout' 13 C:Documents and SettingsAdministratorSkrivebordConversion.cpp(Each 14 C:Documents and SettingsAdministratorSkrivebordConversion.cpp`cin' 2 C:Documents and SettingsAdministratorSkrivebordConversion.cpp:31[Warning] no newline at end of file Dette er errorene jeg får. Her er kildekoden, hentet direkte fra Dummies CD'en: Code: //// Conversion - convert temperature from Celsius// degree units into Fahrenheit degree// units:// Fahrenheit = Celsius * (212 - 32)/100 + 32//#include <stdio.h>#include <iostream.h>int main(int nNumberofArgs, char* pszArgs[]){ // enter the temperature in Celsius int nCelsius; cout << "Enter the temperature in Celsius:"; cin >> nCelsius; // calculate conversion factor for Celsius // to Fahrenheit int nFactor; nFactor = 212 - 32; // use conversion factor to convert Celsius // into Fahrenheit values int nFahrenheit; nFahrenheit = nFactor * nCelsius/100 + 32; // output the results cout << "Fahrenheit value is:"; cout << nFahrenheit; return 0;} Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 still inn den copilatoren din.. slik at den vet hvor den finner tingene. Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 Og hva stiller jeg den innpå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå