Din_Laban Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Trur aktiv kjøling (vann eller vifte) og max 2,3V er noe å satse på rett og slett. EDIT: etter å ha blitt trist, lei meg og brutt sammen og tilstått, gikk jeg til det skritt å bestille XFX 680i SLI. Årsaken til dette var forræderne på Netshop som ikke vil ta inn DFI 680i SLI LT Endret 11. mai 2007 av bjornh Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Var innom XFX men finner ikke RAID drivere til Vista, bare XP. Er det noen som vet av RAID drivere til 680i SLI? Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Da har jeg installert kortet, med vannkjøling og hele greia. Ble sykt trangt. La inn diskene fra den gamle maskinen med RAID 0 og ting virker, men det ser ut til at jeg må laste inn nye drivere på arrayet. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 For tiden sitter jeg med et RAID 0 oppsett, og Intel Xeon 3210 klokket til 2.91Ghz (Quadro) -men jeg sitter med en opplevelse av at kortet stopper meg. Den høyeste prime-stabile frekvensen jeg klarer med XFX 680i SLI er 2.95Ghz, og da er det stopp. Jeg kan boote på 3Ghz men da blir det låsing og/eller spontane restarter. Hva har dere andre fått til? -jeg oppgraderte til siste BIOS men det så ikke ut til å finne opp kruttet på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå