Juden Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Har hørt et sted at jentene tenner på mannlig lukt. Foretrekker de heller svette enn parfyme. Hva mener dere om dette? Jeg syns det er Hot, at de gjør det. Er en gutt selv! Endret 18. april 2007 av Savage-Garden Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Tror ikke akkurat jenter tenner på det for å si det slik! :!: Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det har jeg aldri hørt om, høres høyst usannsynelig ut. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Er det ikke slak om feromoner i dette tilfellet? Snakker vel ikke 100% svette, men en slags mannelukt vil jeg tenke meg? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Litt maskulin parfyme har aldri gjort skade, med mindre den stinker dritt. Men noe gutter likter jo bare digg av seg selv. (Nå snakker jeg ikke svette, altså ) Lenke til kommentar
Teenage Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Har lest at kvinner tenner på mannlig svette.. Men det bare bak lukkede dører.. Lenke til kommentar
lunafleur Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Min naturfagslærer fortalte meg en gang at kvinner går etter en spesiell lukt, uten å tenke over det. Alle har sin individe lukt. Selvom de bruker samme parfyme, blir den luktendes annerledes pga. kroppslukten. Så, på en måte.. Ja. Men ikke sånn nasty rett-fra-trening-svettelukt. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 dårlig kilde men har lest det samme og fant det igjen tror jeg leste det i aftenposten. http://209.85.135.104/search?q=cache:-dCvZ...lient=firefox-a Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Vel, jeg tror ikke jeg kunne hatt sex med noen jeg ikke syns lukta godt. Lukta av kjæresten er himmelsk, egentlig. Om jeg så sniffer direkte på han, eller ei t-skjorte han har glømt igjen. MMMM Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Forskning viser at det kvinnelige kjønnet tenner på mennenes kroppslukt. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 ...Om jeg så sniffer direkte på han, eller ei t-skjorte han har glømt igjen. MMMM 8495707[/snapback] Hmm, fikk litt creepy assosiasjoner der ja Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Haha, tror nok ikke det er så creepy som du innbiller deg Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Feromoner er nok svaret.. om jeg ikke husker feil så er vel det noe som også blir tilsatt i all parfyme? -for å tiltrekke seg det motsatte kjønn.. (som dere har sett på tv, så har axe litt for mye feromoner i sin tror jeg ) feromoner er også den "lukten" som gjør at jenter som er mye sammen får samme menssyklus.. hvis vi vil gå såpass inn på det.. Lenke til kommentar
DeadEmotion Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Svettelukt er jævlig uansett! Men alle har forskjellig kroppslukt og dette er noe andre mennesker registrerer uten å egentlig tenke så alt for mye over det... For mye parfyme overdøyver den naturlige kroppslukten, så overdreven bruk er altså ikke å anbefale... Som noen andre nevnte tidligere i tråden gir jo også parfymer forskjellig utslag utifra hvem som bruker den... En parfyme kan lukte perfekt på en person, men ikke nødvendigvis like bra på alle andre... Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Er forskjell på sur svette fra to uker gammelt gymtøy og helt fersk svette som kommer når du trener.. Syns ikke den ferske svetten lukter noe i det heletatt ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå