Gå til innhold

Xbox 360 HD-Dvd add-on fra videogamesplus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaha ? Jeg får detta til å bli 1095,- Dollar kursen er faktisk helt nede i 6.0 nå ifølge toll.no

Givet kjøp med andre ord..

Edit: wow jeg glemte å legge til frakten her på $52.16US anyways det blir bra.

Bare å bytte strøm kabel ser jeg eller ? Må jeg ha socket ?

Endret av Torrevieja
Lenke til kommentar

Ser at folk blander USD og CAD her. Videogamesplus.ca er et kanadisk nettbutikk og følger kanadiske dollar, ikke amerikanske.

Bare for å få det helt rett.

-------

HD DVD-addon fra videogamesplus.ca + frakt

$209.99 + $52.16 CAD = 1079 + 268kr = 1347kr

$209.99 + $52.16 USD = 1223 + 303kr = 1526kr

..og man trenger ikke å gjemme under en stein at nettsiden sender med verdi under tollgrensen

Edit:

F.I.Y.

Du betaler ikke moms på produkter kjøpt igjennom SHG.no

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar

Ok, skal jeg gi deg et lite tips. Bruk alltid kun toll.no når du handler fra utlandet. De tar etter sine takster når de tar inn varene. Gikk på en smell engang og gikk etter banken sine kurser og det skillte et par kroner fra toll.no og banken. Kom derfor på litt over 200 kroner. Siden den gang har jeg alltid fulgt toll.no sin

Edit: back to my question, må jeg kjøpe socket overgang til denne eller kan jeg bare skifte ut strøm kabelen ?

Endret av Torrevieja
Lenke til kommentar
Hvordan følger jeg toll.no sine kurser når jeg bruker mitt Nordea VISA på varekjøp?

8417209[/snapback]

Du får en egen kurspå kjøpet av Visa. Det som er viktig er å regne ut etter tollvesnets sin kurs for å finne ut om det er over 200ker eller ikke ;)

Lenke til kommentar
Nja, det blir toll fra sgh vettu.. De sender fra danmark. Videogamesplus setter lav pris og går alltid igjennom når du bestiller fra dem. Også Ps3...

8416886[/snapback]

Det blir ikke toll på varer fra SHG.no. Hvis du av en eller annen grunn skulle handle i fra SHG.dk så blir det ekstra kostnader på deg.

Lenke til kommentar
Hvordan følger jeg toll.no sine kurser når jeg bruker mitt Nordea VISA på varekjøp?

8417209[/snapback]

Posten følger en kurs fastsatt av tolldirektoratet når de regner verdien på pakkene og om det skal betales mva på den. Denne kursen gjelder for en ukes tid om gangen.

Her er direkte link til tollens kurser:

http://www.toll.no/templates_TAD/Tolltarif...&epslanguage=NO

Sjekk her hvis du tror verdien på pakka er nær 200 kroners grensa eller hvis du vil vite hvor mye i mva som du må regne å betale. Valuttakursene spretter jo opp og ned hele tiden, men det er denne "ukes"-tabellen som tollen bruker, og som posten har som rettesnor når de tar oppgjøret med statskassa for deg. Det koster foresten 80 kroner i avgift til posten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...