rublings Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Lurer på hvilken bil det er snakk om.. og alderen på deg med problemet? Lenke til kommentar
karamasov Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hei.. Jeg greier ikke holde fartsgrenser og må alltid kjøre fort. Det er jævlig stressende å drive og se på speedometeret hele tiden for og ikke komme over fartsgrensen. Faen asså, hvorfor er Norge så fattig at de ikek bygger ut et motorveinett ala det som er i Tyskland? FATTIG STAT. MEn hjelp meg da. KOm med tips. Jeg vil ikke miste lappen........................ For 15 min siden forbikjørte jeg 3 biler i 120 km/t i 60 sonen. Vasr ikke farlig eller noe, det var en reeettt strekning. Men seff lattis fartsgrenser (er jo norge). Så så åså så hva kan jeg gjøre ?!?!? Kanskje det finnes piller eller noe som beroliger kjøringen. 8416161[/snapback] Herregud for et tragisk utsagn! Er vi fattige, look_at_me? På hvilken måte? Vet vi ikke skal ta den diskusjonen her, men jeg blir irritert over slike utsagn. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 I steden for å la seg hisse opp av tulletråder, så er det bedre å la de bli forbigått i stillhet. Ikke svare på dem, med andre ord. Da slipper man etterhvert tilsvarende i framtiden. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jupp, dette var en unødvendig bump og dessuten off topic. Trådstarter har ikke postet på to uker, og har nok neppe behov for denne diskusjonen. Vi stenger denne. Reaksjoner tas som vanlig på PM. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg