Caliber Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hei. Jeg har altså fått tak i en polarflo TT CPU-blokk, og må demontere den for å installere feste for s775. Slik jeg har skjønt det er toppblokken og kopperbasen gjenget, og skal kunne skrues fra hverandre. Jeg har nå sittet i en time med div. verktøy å prøvd å få skrudd opp blokka, men uten nubbsjangs. Noen tips, evnt. noen der ute som har samme blokk og vært borti lignende? mvh, Haakon Lenke til kommentar
Sean M. Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 På bilder av blokken, ser det ikke ut som du skulle trenge noe verktøy for å gjøre den jobben. Prøvd å lirke litt på den, nesen som en boks med skokrem? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 På bilder av blokken, ser det ikke ut som du skulle trenge noe verktøy for å gjøre den jobben. Prøvd å lirke litt på den, nesen som en boks med skokrem? 8428500[/snapback] Tro meg, verktøy trengtes. Har fått opp blokken nå, måtte en rørtang og en skrustikke til, og veldig mye kraft. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Får du den igjenn da, uten lekasjer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå