John-Abruzzi Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 min gikk ihvertfall opp mot 80... Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 skal kjøpe dette anlegget nå... så lurer jeg på om jeg kommer til å merke forskjell? den går i 80 nå med originalt anlegg, hva kommer jeg evt til å merke? hvor fort trod du den kommer til å gå? Lenke til kommentar
thrml Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Du vil merke at ganske heftig og greit turtallskick fra ca7 000 - 12 000 rpm etter du har tatt plomba i MK2 anlegget.. gjør vell ca 80 - 85 med det anlegget også avhengig av drevinga.. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 trenger en å kjøre inn effektanlegg? Lenke til kommentar
thrml Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Nei det trenger du ikke, bare start med choke på første gang også skrur du av choken igjen og kjør en tur.. men ta ut plomba, ganske vrien å få ut egentlig.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Dårlig brukte penger spør du meg. Metrakit 2 er som orginal anlegget , går like fort , 5km/t + / - , eneste som endrer seg er arbeidsområdet. Gidd kjøp det, skal du trimme kjøp enten ProRace potte eller Yasuni potter - da har du en thrill potte som kan brukes på de større trimsylinderene også. Trenger ikke kjøre inn noe som helst Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 ok.... får se hva jeg kjøper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå