>Jonas< Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Saken er slik at den XP Pro versjonen jeg har er med SP1, og ikke SP2. Dermed må jeg innstallere denne i etterkant, noe som tar litt tid. Jeg må også innstallere mange drivere, siden jeg har laptop, samt andre "standard" programmer jeg bruker som µTorrent og lignende. Dermed er spørsmålet mitt, hva slags program kan jeg bruke får å lage min egen "XP Pro Laptop Edition" innstallasjons cd, som jeg selv har tilpasset, og som jeg bruker som en erstatning istedenfor standard XP cd'en etter jeg har formatert? Det jeg tenkte på var å gjøre det slik: - Innstallere XP Pro SP1 - Innstallere SP2 - Innstallere drivere, og evnt. noen programmer - Deretter lage en oppstarts cd/dvd av alt sammen, slik at jeg tar fram den plata neste gang etter at jeg har formatert, og vips så er SP2, alle drivere og det jeg trenger pre-innstalled. Så hvordan skal jeg gå fram? Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Har ikke prøvd det selv, men tror det går an med XP-Iso-builder. Lenke til kommentar
m99 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Sjekk http://www.nliteos.com/ Med denne kan du også skrelle bort mye tull og tøv. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Virker som XP Iso Builder er det rette for meg. Innstallerte det og så litt på det, og trur det er det jeg er ute etter. Så på noen screens av nLite også, og det virka ganske likt som det andre programmet.. Takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå