Gå til innhold

Hvilken hårstil er inn?


Anbefalte innlegg

Etter en tid på forumet her, er det slik at det er Renati som er den beste voksen?  Kanskje jeg bør være mere bevisst neste gang jeg handler.

8541682[/snapback]

 

Renati og ID Hair gjør den samme jobben, det er bare så mange som liker å vise at de har penger.

 

Selv sliter jeg med litt tykt hår, og må bruke litt voks hver gang... Er ikke altid jeg får det slik jeg vil.... Da rufser jeg det bare til å sier at jeg ikke rakk å ordne håret...

 

Alle vet at jeg kan være stilig på håret :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@ Demille: Jo, takk for det! ;)

 

@ Mr. Olsen: Hehe, ja, bruker til vanlig Renati, men skal være modell for Wella, så jeg fikk noe High Hair Peppermint Pep Paste-greier! :hmm:

 

Det fungerer IKKE like godt som Renati/ID.

8524503[/snapback]

 

Jeg er litt nyskjerrig. Hvordan ser håret ditt ut uten noen form for voks eller gele¿

Ser det helt likt ut, bare flatt, eller kommer teksturen av at du bruker voks¿

 

Jeg klarer aldri å få håret mitt til å ligge på samme måte.

 

Edit. La til et bilde av håret mitt. Sånn ser det ut nyvasket. Er det håret mitt som er dårlig eller er det teknikken min med voks som er ganske sliten¿

 

Jeg har egentlig aldri brukt noe i håret mitt, så jeg trenger litt hjelp. :)

post-28738-1178382833_thumb.jpg

Endret av Daehli
Lenke til kommentar
Hører at en del sier det, men hvordan kan det ødelegge håret mitt? Blir jo klippt jevnlig uansett :S

 

Grunnen til at det skader håret er at det henger så alt for godt fast. Du trenger nesten grønnsåpe for å få det ut. Så når du vasker og gnikker for å få det ut, så sliter det voldsomt på håret.

 

Selvfølgelig, om du har kort hår og klipper det gjevnlig, så har det så å si ingenting å si. Så lenge du er fornøyd med hvordan det ser ut. De med mellomlangt og langt hår burde derfor styre unna.

Lenke til kommentar
Hører at en del sier det, men hvordan kan det ødelegge håret mitt? Blir jo klippt jevnlig uansett :S

 

Grunnen til at det skader håret er at det henger så alt for godt fast. Du trenger nesten grønnsåpe for å få det ut. Så når du vasker og gnikker for å få det ut, så sliter det voldsomt på håret.

 

Selvfølgelig, om du har kort hår og klipper det gjevnlig, så har det så å si ingenting å si. Så lenge du er fornøyd med hvordan det ser ut. De med mellomlangt og langt hår burde derfor styre unna.

8543450[/snapback]

Jo, er ikke altid det nytter og klippe seg. Ofte ligger "produktrester" igjenn på hodebunnen. Noe som tetter hårsekkene elns.. ^^

Lenke til kommentar
Måtte vaske håret i ti minutter til frisøren i dag for og få ut daxen jeg tok oppi for 4 dager siden, og det var kanskje på str, med tuppen av lillefingeren min....

 

Dax inneholder olje :(

8543459[/snapback]

Ja, og tenk deg alle gangene du ikke har vasket håret så mye.

Uhygienisk er det.

Endret av Minus
Lenke til kommentar
Ingen som bruker Gel Wax? Funker perfekt for meg + renati er jo svindyrt :hmm:

8542740[/snapback]

jeg bruker den også ja.

 

dyr vs bilig, valget blir da den billige.

 

Jeg bare fortsetter og jobbe med håret til jeg får den sveisen jeg vil ha :).

8541837[/snapback]

Er ikke alltid det går og bare forme da. Kanskje du tar i alt med en gang :tease:

Endret av -Shark-
Lenke til kommentar
@ Demille: Jo, takk for det! ;)

 

@ Mr. Olsen: Hehe, ja, bruker til vanlig Renati, men skal være modell for Wella, så jeg fikk noe High Hair Peppermint Pep Paste-greier! :hmm:

 

Det fungerer IKKE like godt som Renati/ID.

8524503[/snapback]

 

Jeg er litt nyskjerrig. Hvordan ser håret ditt ut uten noen form for voks eller gele¿

Ser det helt likt ut, bare flatt, eller kommer teksturen av at du bruker voks¿

 

Jeg klarer aldri å få håret mitt til å ligge på samme måte.

 

Edit. La til et bilde av håret mitt. Sånn ser det ut nyvasket. Er det håret mitt som er dårlig eller er det teknikken min med voks som er ganske sliten¿

 

Jeg har egentlig aldri brukt noe i håret mitt, så jeg trenger litt hjelp. :)

8543388[/snapback]

 

Jeg tror nok at alle har slikt hår når det ikke er voks oppi. Jeg har gått på Ungdomsskolen i 3 år nå og har aldri gått på skolen uten noe voks i, en gang kom jeg uten voks, men hadde fått tatt oppi litt spray (Var desperat den morgenen)

 

Jeg ser faen ikke ut uten hårvoks.

Lenke til kommentar

Enig med Mr. Olsen her.

 

Om man har langt hår, trenger man jo ikke noe voks oppi. Men har man kort/mellomlangt hår, så må, iallefall jeg, ha noe oppi. Da blir det Renati.

 

I likhet med Mr. Olsen, så har heller ikke jeg kommet en eneste dag på skolen uten noe voks oppi. Eller... Jo. En gang.. Det var da jeg skulle til frisøren rett etter skolen.

 

Da fikk jeg endel kommentarer på håret ja ! :dontgetit:

Lenke til kommentar

Godt å høre. Det er nok teknikken min det må jobbes med. Frisøren min får det til å se perfekt ut hver gang.

 

Jeg får aldri voksen til å fordele seg skikkelig. Bruker ca. 5 sekunder på å gnikke og kna på voksen får jeg setter i gang, og mistenker det er alt for lite. Bruker vanligvis renati eller ID, den med svart lokk.

 

Hvor mye voks burde jeg bruke for halvlangt hår¿ Jeg bruker vanligvis ikke så veldig mye. [en liten klinkekule eller noe i den duren]

 

Edit. Helt tørt hår eller hånkletørt¿

 

Jeg får det ikke inn i heletatt når håret mitt er tørt. :ph34r:

Endret av Daehli
Lenke til kommentar
Måtte vaske håret i ti minutter til frisøren i dag for og få ut daxen jeg tok oppi for 4 dager siden, og det var kanskje på str, med tuppen av lillefingeren min....

 

Dax inneholder olje :(

8543459[/snapback]

Ja, og tenk deg alle gangene du ikke har vasket håret så mye.

Uhygienisk er det.

8546024[/snapback]

 

 

Jeg dusjer hver dag da ;)

 

Det var bare at dax'en satt så jævlig fast i håret

Lenke til kommentar
Måtte vaske håret i ti minutter til frisøren i dag for og få ut daxen jeg tok oppi for 4 dager siden, og det var kanskje på str, med tuppen av lillefingeren min....

 

Dax inneholder olje :(

8543459[/snapback]

Ja, og tenk deg alle gangene du ikke har vasket håret så mye.

Uhygienisk er det.

8546024[/snapback]

 

 

Jeg dusjer hver dag da ;)

 

Det var bare at dax'en satt så jævlig fast i håret

8547474[/snapback]

Ser du ikke selv hva du sier?

Du dusjer hver dag, men tok oppi dax for fire dager siden, og den satt enda fast i håret.

Lettere for deg å forstå nå?

Lenke til kommentar
Skinna hodet for 6 dager siden :/

Omg.

 

En i klassen min gjorde det, det ble IKKE pent. Noen gutter burde bli nektet å skinne seg. Frisøren eller hvem enn som gjør det burde skjønne at de kun ser bra ut med en viss mengde hår på hodet!

 

..Men for all del, noen ser bra ut når de skinner seg. Du ser sikkert fin ut :)

Endret av Demille
Lenke til kommentar

Hehe vel nå har jo jeg vært litt drastisk når det gjelder håret i det siste halvåret :innocent:

 

 

Hadde først Langt hår ned til skuldrene (svart metal hår)

 

så klippet jeg det til en ganske kul kort klipp ^^ men så ble jeg lei av det lille svarte som var igjen! Så jeg bare fjerna det helt så det blonde kommer frem igjen!

 

Ble ikke utrolig stygt, var ganske greit ;)

Lenke til kommentar

Ja, og tenk deg alle gangene du ikke har vasket håret så mye.

Uhygienisk er det.

 

Ser du ikke selv hva du sier?

Du dusjer hver dag, men tok oppi dax for fire dager siden, og den satt enda fast i håret.

Lettere for deg å forstå nå?

8548049[/snapback]

 

 

hva mente du med det da?

Lenke til kommentar

Skjønner du det enda ikke?

Om du hadde vasket håret i 10 minutter hver gang du dusjet, så ville det ikke vært nødvendig å fjerne 4 dager gammel Dax fra håret/hodebunnen din.

Jeg kan ikke tenke meg at det er særlig hygiensik å gå med slike produkter i håret, da det sikkert vil luke etter hvert, og verken hodebunnen og håret vil ikke få nok luft, så du vil få flass.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...