Bruker-93156 Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 SØT! 8528805[/snapback] Faen, det vaerste er den soet fella. 8528937[/snapback] ja... Søt er liksom ikke; "Ååh, jeg vil ha deg..." Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 ja... Søt er liksom ikke; "Ååh, jeg vil ha deg..." Herregud da Hårfrisyren var søt. Han er sikkert heit han.. Samma det da. Lenke til kommentar
jammi Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Pleier å stappe i en liten porsjon voks (ATM: L'oreal Creating wax, skal teste gelwax i morgen ^^) og rufser det til, og setter det litt ekstra opp foran. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg skal klippe meg Fauxhawk i morgen, håper det passer, kommer kanskje med bilde Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 ja... Søt er liksom ikke; "Ååh, jeg vil ha deg..." Herregud da Hårfrisyren var søt. Han er sikkert heit han.. Samma det da. 8529299[/snapback] Sikkert? Men men, la gå. Jeg tilgir deg. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Pleier å stappe i en liten porsjon voks (ATM: L'oreal Creating wax, skal teste gelwax i morgen ^^) og rufser det til, og setter det litt ekstra opp foran. 8538054[/snapback] gelwax fra H&M funger faktisk knall! Lenke til kommentar
LasH Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Etter hva jeg har hørt så øydlegger vel den gelwax håret? Jeg vil anbefale denne den er knall bra! Kansje litt dyr, men den er verd det. Endret 5. mai 2007 av LasH Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Etter hva jeg har hørt så øydlegger vel den gelwax håret? Jeg vil anbefale denne den er knall bra! Kansje litt dyr, men den er verd det. 8541148[/snapback] Er dax som ødelegger håret vel? men hørte et sted at gelvaxen skader hvis du ikke vasker det ut om kvelden elns. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Åssen type voks bruker dere btw.? Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Fudge og renati ^^ Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Renati Straight Hold Glaze Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 hvorfor bruke så mye penger på det når en fra H&M for 30kr funker mer en bra nok Dere som sier dette skader håret, finn kilder. Ellers er påstandene deres helt usakelige. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Vel, kansje fordi de fleste voksene fra H&M er ganske fettete. Fett hår er møkkstygt. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Postet dette siden han er den ultimate trendsetter i hårtrender. 8484571[/snapback] Hel bleket mitt hår meget likt akuratt dette, dog så gjorde jeg det før han 8526964[/snapback] Sikkert deg han tok det fra... 8527691[/snapback] jeg gjorde det også før han =P et par dager faktisk . menne. ikke like 'hvit' som han da. .er mere gul jeg Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Vel, kansje fordi de fleste voksene fra H&M er ganske fettete. Fett hår er møkkstygt. 8541573[/snapback] Ja, det er stygt ass Ser ikke veldig stor forskjell på det. Kommer annpå personen som påfører det og, finnes mengder for hvor mye du skal ha.. En liten dott holder! Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Etter en tid på forumet her, er det slik at det er Renati som er den beste voksen? Kanskje jeg bør være mere bevisst neste gang jeg handler. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Vel, kansje fordi de fleste voksene fra H&M er ganske fettete. Fett hår er møkkstygt. 8541573[/snapback] Ja, det er stygt ass Ser ikke veldig stor forskjell på det. Kommer annpå personen som påfører det og, finnes mengder for hvor mye du skal ha.. En liten dott holder! 8541668[/snapback] Stemmer det. Ser etter gymmen når guttene står forann speilet og skal ha voks i håret, så gjør di den tabben som mange gjør. Får ikke helt sveisen de vil ha, så de bare tar mer og mer i håret. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Vel, kansje fordi de fleste voksene fra H&M er ganske fettete. Fett hår er møkkstygt. 8541573[/snapback] Ja, det er stygt ass Ser ikke veldig stor forskjell på det. Kommer annpå personen som påfører det og, finnes mengder for hvor mye du skal ha.. En liten dott holder! 8541668[/snapback] Stemmer det. Ser etter gymmen når guttene står forann speilet og skal ha voks i håret, så gjør di den tabben som mange gjør. Får ikke helt sveisen de vil ha, så de bare tar mer og mer i håret. 8541750[/snapback] hva gjør man om man ikke finner sveisen man vil ha da? Vaske alt ut igjen? Lenke til kommentar
LasH Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg bare fortsetter og jobbe med håret til jeg får den sveisen jeg vil ha . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg