Gå til innhold

Hvilken hårstil er inn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1177675914858_871.jpg

 

Postet dette siden han er den ultimate trendsetter i hårtrender.

8484571[/snapback]

Hel bleket mitt hår meget likt akuratt dette, dog så gjorde jeg det før han ;)

8526964[/snapback]

 

Sikkert deg han tok det fra... :)

8527691[/snapback]

 

 

jeg gjorde det også før han =P et par dager faktisk . menne. ikke like 'hvit' som han da. .er mere gul jeg :ermm:

Lenke til kommentar
Vel, kansje fordi de fleste voksene fra H&M er ganske fettete. Fett hår er møkkstygt.

8541573[/snapback]

Ja, det er stygt ass :nei:

 

Ser ikke veldig stor forskjell på det. Kommer annpå personen som påfører det og, finnes mengder for hvor mye du skal ha.. En liten dott holder!

Lenke til kommentar
Vel, kansje fordi de fleste voksene fra H&M er ganske fettete. Fett hår er møkkstygt.

8541573[/snapback]

Ja, det er stygt ass :nei:

 

Ser ikke veldig stor forskjell på det. Kommer annpå personen som påfører det og, finnes mengder for hvor mye du skal ha.. En liten dott holder!

8541668[/snapback]

Stemmer det. Ser etter gymmen når guttene står forann speilet og skal ha voks i håret, så gjør di den tabben som mange gjør. Får ikke helt sveisen de vil ha, så de bare tar mer og mer i håret.

Lenke til kommentar
Vel, kansje fordi de fleste voksene fra H&M er ganske fettete. Fett hår er møkkstygt.

8541573[/snapback]

Ja, det er stygt ass :nei:

 

Ser ikke veldig stor forskjell på det. Kommer annpå personen som påfører det og, finnes mengder for hvor mye du skal ha.. En liten dott holder!

8541668[/snapback]

Stemmer det. Ser etter gymmen når guttene står forann speilet og skal ha voks i håret, så gjør di den tabben som mange gjør. Får ikke helt sveisen de vil ha, så de bare tar mer og mer i håret.

8541750[/snapback]

 

hva gjør man om man ikke finner sveisen man vil ha da? Vaske alt ut igjen? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...