Gå til innhold

Hvilken hårstil er inn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kort hår passer ikke meg siden ansiktet mitt er for langt. Alt for langt hår passer meg heller ikke siden håret blir alt for krøllete og stort.

Derfor forholder jeg meg noe i midten. Ikke superkort, ikke superlangt.

Hva synes folket?

8502458[/snapback]

DUDUDUDUDUDU DUUUUU DUTURUUUU DUTURURURURURU RUUUUU *nynne*

8503071[/snapback]

Yeah, MacGyver theme song!

Lenke til kommentar

Hadde dessverre ikke noe bedre bilde akkurat nå. Tatt på skolen for et par uker siden, og JADA, jeg prøver å fortelle noe, diskutere eller et eller annet! Nå er det heldigvis håret vi skal se på, og ikke modellen ellers! :whistle:

Uansett, kjedelig hår, helt normalt, litt voks. Har tidligere vært hårmodell for litt forskjellige frisyrer i blader og slikt, og må ærlig innrømme at dette er en av de "peneste" frisyrene jeg har hatt. Gruer meg til jeg skal sitte modell igjen, har allerede lovet å møte..

Lenke til kommentar
Har en vanlig kjedelig kort hår sveis, med panneluggen dratt opp, vet ikke helt hva det heter.

Aha, du har den 2001/2002 sveisen :wee:

8499267[/snapback]

FOTBALLSVEIS>! :D

8523092[/snapback]

alle hadde den :!:

8523300[/snapback]

De som ikke hadde den var snåle...

Nå tenker vi tilbake på den altfor stygge sveisen...

Herregud... Har en bror som skal herme etter meg.... Man kan ikke lage slik som jeg har meg Studio Line Gel, det går bare ikke.

Lenke til kommentar

@ Demille: Jo, takk for det! ;)

@ Mr. Olsen: Hehe, ja, bruker til vanlig Renati, men skal være modell for Wella, så jeg fikk noe High Hair Peppermint Pep Paste-greier! :hmm:

Det fungerer IKKE like godt som Renati/ID.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...