Bønne Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Jeg vet ikke hvor in det er, men her er min sveis Sånn ca den jeg pleier å ha. Men det kommer litt ann på hvor langt hår jeg har. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Klipp deg. Jeg har samme håret selv, tungt og jævlig er det. Jeg har sveisen til han i midten på første posten til demille på side 1. Det kan du fikse hvis du har gidd EDIT: Eller så kan du bare ta frem maskina og ha igjen et par mm. Hva synes folket om det forresten? Hadde det før, og fikk blanda reaksjoner av forskjellige uhm.. etniske deler av befolkningen. Kjipern og bli stempla som rasist pga en frisyre. Endret 26. april 2007 av wrangler Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Å snaue seg er stygt, eller, hvis man var tysker under 2. Verdenskrig var det nok ikke så aller værst. Og håret mitt er ikke tungt og jævlig, det er helt lett og mykt når jeg ikke har noe i det. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 do it the emo style Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Litt langt hår er et must. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og denne 8416591[/snapback] Haha, manboobs. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Å snaue seg er stygt, eller, hvis man var tysker under 2. Verdenskrig var det nok ikke så aller værst.Og håret mitt er ikke tungt og jævlig, det er helt lett og mykt når jeg ikke har noe i det. 8480899[/snapback] Aha, det så veldig sånn ut på bildet. Når jeg sier kort tenker jeg på Wentworth Miller / Michael Scofield i prison break, og han er vel forsåvidt et sexsymbol. blir litt overdrevent og dra frem nazister og kort hår. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Er det meninga at man skal poste bilde av sin egen hårsveis? Her er min iallefall! Er den in ennå eller? Noen tips og støff jeg kan gjøre med den? Som du ser av bildet så har jeg litt vansker for å se hvordan jeg ser ut på håret.. Endret 26. april 2007 av Negotiation Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Klipp deg. Jeg har samme håret selv, tungt og jævlig er det. Jeg har sveisen til han i midten på første posten til demille på side 1. Det kan du fikse hvis du har gidd Du synes hans hår er tungt? Da skulle du sett mitt Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Eller så kan du bare ta frem maskina og ha igjen et par mm. Hva synes folket om det forresten 8480665[/snapback] Tja, hvis man først kler det, synes jeg det er knall. Jeg prøvde det selv for et og et halvt år siden. Nedtur. Det passer best hvis man har mørkt hår. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Å snaue seg er stygt, eller, hvis man var tysker under 2. Verdenskrig var det nok ikke så aller værst.Og håret mitt er ikke tungt og jævlig, det er helt lett og mykt når jeg ikke har noe i det. 8480899[/snapback] Aha, det så veldig sånn ut på bildet. Når jeg sier kort tenker jeg på Wentworth Miller / Michael Scofield i prison break, og han er vel forsåvidt et sexsymbol. blir litt overdrevent og dra frem nazister og kort hår. 8480984[/snapback] Du har nok rett i at det ble overdrevet. Veldig overdrevet Men jeg er klar over at det ser ut som en annen hårtype enn den jeg har Fudge Hair Shaper Endret 26. april 2007 av eewar Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Kanskje min er en smule harry, men begynner kanskje å bli litt for gammel for sånne fancy pancy frisyrer Kort og praktisk. Endret 26. april 2007 av skag1 Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Postet dette siden han er den ultimate trendsetter i hårtrender. Lenke til kommentar
Sokkhove Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 liker ikke å klisse saker og ting oppi der men.. dette er min hårstil ... .. slapp av, det skal bli lengre Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Haha, manboobs. Så var det ikke meninga at man sku se på kroppen hans da Men fint at du deler meningene dine. Lenke til kommentar
Chri3tian Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Hm.. Fin post.. sånn til inspirasjon! Jeg er vel egentlig en "lue-mann" (lue/cap/beanie/militærcap) Endret 28. april 2007 av Chri3tian Lenke til kommentar
DNA Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Har en vanlig kjedelig kort hår sveis, med panneluggen dratt opp, vet ikke helt hva det heter. Er ivertfal veldig orginal sveis Endret 28. april 2007 av DNA Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 Har en vanlig kjedelig kort hår sveis, med panneluggen dratt opp, vet ikke helt hva det heter. Aha, du har den 2001/2002 sveisen Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Kort hår passer ikke meg siden ansiktet mitt er for langt. Alt for langt hår passer meg heller ikke siden håret blir alt for krøllete og stort. Derfor forholder jeg meg noe i midten. Ikke superkort, ikke superlangt. Hva synes folket? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Kort hår passer ikke meg siden ansiktet mitt er for langt. Alt for langt hår passer meg heller ikke siden håret blir alt for krøllete og stort. Derfor forholder jeg meg noe i midten. Ikke superkort, ikke superlangt. Hva synes folket? 8502458[/snapback] DUDUDUDUDUDU DUUUUU DUTURUUUU DUTURURURURURU RUUUUU *nynne* Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Ustedalen: Synes du lignet litt på Morten Harket, back in the days. Litt vel mye messed-up for min smak, men så greit ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg