Gå til innhold

Hvilken hårstil er inn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klipp deg. Jeg har samme håret selv, tungt og jævlig er det. Jeg har sveisen til han i midten på første posten til demille på side 1. Det kan du fikse hvis du har gidd

EDIT: Eller så kan du bare ta frem maskina og ha igjen et par mm. Hva synes folket om det forresten? Hadde det før, og fikk blanda reaksjoner av forskjellige uhm.. etniske deler av befolkningen.

Kjipern og bli stempla som rasist pga en frisyre.

Endret av wrangler
Lenke til kommentar
Å snaue seg er stygt, eller, hvis man var tysker under 2. Verdenskrig var det nok ikke så aller værst.

Og håret mitt er ikke tungt og jævlig, det er helt lett og mykt når jeg ikke har noe i det.

8480899[/snapback]

Aha, det så veldig sånn ut på bildet.

Når jeg sier kort tenker jeg på Wentworth Miller / Michael Scofield i prison break, og han er vel forsåvidt et sexsymbol. blir litt overdrevent og dra frem nazister og kort hår.

Lenke til kommentar
Å snaue seg er stygt, eller, hvis man var tysker under 2. Verdenskrig var det nok ikke så aller værst.

Og håret mitt er ikke tungt og jævlig, det er helt lett og mykt når jeg ikke har noe i det.

8480899[/snapback]

Aha, det så veldig sånn ut på bildet.

Når jeg sier kort tenker jeg på Wentworth Miller / Michael Scofield i prison break, og han er vel forsåvidt et sexsymbol. blir litt overdrevent og dra frem nazister og kort hår.

8480984[/snapback]

Du har nok rett i at det ble overdrevet. Veldig overdrevet :p

Men jeg er klar over at det ser ut som en annen hårtype enn den jeg har ;)

Fudge Hair Shaper :cool:

Endret av eewar
Lenke til kommentar
Kort hår passer ikke meg siden ansiktet mitt er for langt. Alt for langt hår passer meg heller ikke siden håret blir alt for krøllete og stort.

Derfor forholder jeg meg noe i midten. Ikke superkort, ikke superlangt.

Hva synes folket?

8502458[/snapback]

DUDUDUDUDUDU DUUUUU DUTURUUUU DUTURURURURURU RUUUUU *nynne*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...