Gå til innhold

Hvilken hårstil er inn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mr Olsen: Tøft hår, men de såg ut som om du hadde litt masse voks/gele i det. Ellers var det kjempestilig :)

8472509[/snapback]

 

Er egentlig ikke det. Hadde dusjet (Ja det er mitt bad, 2 nr)

Jeg er egentlig bare litt vår i håret, som er satt opp av litt DAX (For å holde håret på plass til det tørker) og ID Hair for å virke når det er tørket.

Lenke til kommentar
Mr Olsen: Tøft hår, men de såg ut som om du hadde litt masse voks/gele i det. Ellers var det kjempestilig :)

8472509[/snapback]

 

Er egentlig ikke det. Hadde dusjet (Ja det er mitt bad, 2 nr)

Jeg er egentlig bare litt vår i håret, som er satt opp av litt DAX (For å holde håret på plass til det tørker) og ID Hair for å virke når det er tørket.

8472541[/snapback]

Samme stil har jeg på håret, var det jeg snakket om tidligere. Er det deg på bildet?

Lenke til kommentar
Mr Olsen: Tøft hår, men de såg ut som om du hadde litt masse voks/gele i det. Ellers var det kjempestilig :)

8472509[/snapback]

 

Er egentlig ikke det. Hadde dusjet (Ja det er mitt bad, 2 nr)

Jeg er egentlig bare litt vår i håret, som er satt opp av litt DAX (For å holde håret på plass til det tørker) og ID Hair for å virke når det er tørket.

8472541[/snapback]

Samme stil har jeg på håret, var det jeg snakket om tidligere. Er det deg på bildet?

8474476[/snapback]

 

Seff! Bildet er tatt i forbinnelse med et fotoprosjekt om selvportrett. (Er fotograf)

Lenke til kommentar
Selv har jeg en verv i  panna og i bakhodet  som gjør at håret står litt opp av seg selv, slipper å bruke hårvoks :tease:

8476869[/snapback]

 

We need pics brough! (Brother) Vetta faen ossen man skriver det jeg... :p

 

 

Bare for å si det... Hårbånd er forbundet med selvopptatthet, selvsikkerhet/overlegenhet, ikke noe jeg liker... Men noen er greie når man blir kjent med de :)

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar
Hører en del på punk ja.

 

Men ble nok litt mye punk enn jeg egentlig hadde tenkt. :cool:

 

Sa bare til frisøren at hun fikk gjøre hva hun ville  :grin:

8477871[/snapback]

 

Send en pm med hvilke artister da... Punk rocks!

 

Me ang. å la frisøren gjøre hva de vil... Jeg ba om å få ashton frisyre, men jeg fikk noe som var mer pigg :hrm:

 

Tror vi tenkte på forskjellige Ashton'er...

 

Men nå har jeg et bilde av meg selv som jeg viser... ;)

Lenke til kommentar
Me ang. å la frisøren gjøre hva de vil... Jeg ba om å få ashton frisyre, men jeg fikk noe som var mer pigg  :hrm:

 

Tror vi tenkte på forskjellige Ashton'er...

8477898[/snapback]

«Ja, hei. Jeg skulle hatt en Ashton-frisyre. Fikser du det, eller?»

Frisør: «Eh, mmm, okeei ...»

Vet ikke helt om du har klagerett på den.

Lenke til kommentar
Me ang. å la frisøren gjøre hva de vil... Jeg ba om å få ashton frisyre, men jeg fikk noe som var mer pigg  :hrm:

 

Tror vi tenkte på forskjellige Ashton'er...

8477898[/snapback]

«Ja, hei. Jeg skulle hatt en Ashton-frisyre. Fikser du det, eller?»

Frisør: «Eh, mmm, okeei ...»

Vet ikke helt om du har klagerett på den.

8478710[/snapback]

 

Hehe... Jeg forklarte litt bedre enn det, mne det kom nok ikke så godt fram at lengden ikke skulle røres så mye... :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Hehe... Jeg forklarte litt bedre enn det, mne det kom nok ikke så godt fram at lengden ikke skulle røres så mye... :whistle:

8478829[/snapback]

Ta med bilde nestegang :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...