floww Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 bare innskudd i diskusjonen, sleik er fyfy med mindre du er 1. soss, 2. gjengmedlem som kjører bmw og liker platineblonde jenter som er svarte i ansiktet, 3. du er usikker på din seksualitet og liker å stirre på gutter. new era caps er kulest når du har håret ned på siden jeg personlig syns ikke d&g er noe pent, mener det er et merke for jenter - men det er meg. jeg kjøpte et ToS belte for noen mnd sia i gøteborg, ingen andre jeg kjenner har makent og har ikke sett noe kulere belte hittil on topic: jeg har brukt renati rock hard den siste mnd og elsker den, du kan style håret nøyaktig som du vil og den ligger der hele dagen jeg liker at den får håret til å se tørt ut, ikke som om du har tømt on boks gele på hue ditt liksom. har tenkt å prøve fudge matte head snart da Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Radikal, jeg liker ikke sånne som deg. Finn tre feil på det du skrev over. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Radikal, jeg liker ikke sånne som deg. Finn tre feil på det du skrev over. Du passer sikkert til alle, han har rett, og jeg er enig? å faen, det var ikke 3 feil... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Greit, da tror jeg denne tråden har utspilt sin rolle. Krangling om sosser og beltespenner er ikke det tråden handler om, og jeg antar trådstarter har kommet frem til en snedig sveis siden tråden ble startet for et halvt år siden. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg