Gå til innhold

Hvilken hårstil er inn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De kuleste beltespennene er de enkle, og stilrene... ikke "se på meg, pappa er så dum at han kjøper et dyrt belte til meg"

Tehe, må si jeg lo litt av den der, ikke alle som tenker sånn vettu :) Hadde du hatt cash så hadde du vell brukt det og vært stolt over det, jobb er æsj, pappa har cash.

Først av alt, det at du starta hele innlegget med "Tehe" er jo verdt å stille spørsmål til haha. Men uansett, så du mener at siden du har cash, så kan du bare vise deg frem ved å bruke "dyre" merkeklær uansett hvordan de ser ut?

Velger å bruke poenget til en annen her på forumet, altså dersom det ble lagd en Grønn gummistøvel som det sto stempla D&G på, ville du da kjøpt den bare for å understreke at du har cash?

Endret av Rubymj
Lenke til kommentar
De kuleste beltespennene er de enkle, og stilrene... ikke "se på meg, pappa er så dum at han kjøper et dyrt belte til meg"

Tehe, må si jeg lo litt av den der, ikke alle som tenker sånn vettu :) Hadde du hatt cash så hadde du vell brukt det og vært stolt over det, jobb er æsj, pappa har cash.

Først av alt, det at du starta hele innlegget med "Tehe" er jo verdt å stille spørsmål til haha. Men uansett, så du mener at siden du har cash, så kan du bare vise deg frem ved å bruke "dyre" merkeklær uansett hvordan de ser ut?

Velger å bruke poenget til en annen her på forumet, altså dersom det ble lagd en Grønn gummistøvel som det sto stempla D&G på, ville du da kjøpt den bare for å understreke at du har cash?

Nei, kjøper jo ikke merke. Kjøper jo fordi det er pent gjerne.

Jeg sier ikke at pappa har cash, men jeg trur Mr. Olsen hadde sagt det, siden han tørr å påstå at man går med merke bare for å vise at pappa har cash. Jeg går med det fordi det er pent og go å gå i. Bruker jo vanlig treningsbukser noen ganger også, fordi jeg syns det er veldig digg.

Endret av bebeluv
Lenke til kommentar

Rart at det kun er D&G, Lindeberg, WESC og Volcom som har kule klær da...

Faktisk, jeg har cash... klarer å kle meg skikkelig uten å kjøpe stygge rosa klær og...

Jeg ar nettopp bestilt meg sykkel til 60.000 kr, + at jeg har brukt over 30.000 på kamera i sommer, og kjøpte i vår en sykkel til 40.000.... forskjellen er at jeg ikke må kjøpe dyre klær for å føle meg bra...

Lenke til kommentar

Først sier du dette:

pappa har cash.

Så sier du dette:

Jeg sier ikke at pappa har cash

Edit:

Mr.olsen: Det at du i det hele tatt blir provosert av h*n og må slenge ut hvor mye tingene dine koster, gjør at du nesten synker ned på h*n's nivå..

Endret av kolleckio
Lenke til kommentar
Rart at det kun er D&G, Lindeberg, WESC og Volcom som har kule klær da...

Faktisk, jeg har cash... klarer å kle meg skikkelig uten å kjøpe stygge rosa klær og...

Jeg ar nettopp bestilt meg sykkel til 60.000 kr, + at jeg har brukt over 30.000 på kamera i sommer, og kjøpte i vår en sykkel til 40.000.... forskjellen er at jeg ikke må kjøpe dyre klær for å føle meg bra...

Det er jo designe på klærene også da, nå er det jo du som ramser opp cash her. Jobb er æsj, pappa har cash var et eksempel bare.

Hva har egentlig jeg gjort galt sånn at dere skal drive å kommentere hele tia? Altså må jeg skifte avatar og hele pakka for å ikke bli personangrepet på et forum?

Endret av bebeluv
Lenke til kommentar

For min del kan du gå med burka om du så føler deg tilpass med det, men folk som har ekstra med gryn og løper rundt å briefer med det, og så ser ned på andre økonomiklasser burde få et slag i trynet.

Er ikke noe gærnt i å ha greit med penger ;) eller foreldre som har det! Tvert imot, jeg unner deg/dere det! Men den konstante "Jeg er verdt mere enn deg bla bla" Attituden som dessverre mange "sosser" har er utrolig latterlig, og da utrolig lett å mislike.

Det er da ihvertfall min mening ;) men nå er jo dette ganske off topic da!

Utenom det! HM Gelwaxen funker som bare faen haha xD

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...