Kiruk Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Har ganske likt han i post nr2. Kortere etter jeg som akkurat har klippet meg. Kommer til å spare til litt lengere, men blir for langt krøller det seg og blir seende ut som Shampoo Knutsen. *hate krøller* Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Zethyr: Du har en lovende fremtid som eiendomsmegler foran deg. 8418221[/snapback] Ikke som sivilingeniør? Men On-Topic, hadde vært fint om flere kom med forslag til hva de anser for moteriktige hårstiler, helst med bilde. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Dette var nice. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Jeg hadde likt hår som han Ashton Kutcher før. Men kanskje litt kortere Nå har jeg klipt meg kort, har håret litt ned fremom og litt opp bak. Har fått postitive tilbakemeldinger på det Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Får du til noe sånt så er du garantert den kuleste fyren i bygda. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Hwoarang er jo rå. Fudge - Avenger Stilig men altfor mye stress. (hårføner osv) Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 hva med oss som har tjukt hår da? med en gang jeg får litt lengde på det ser det jo ut som en vaskeball Lenke til kommentar
End-re Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 hva med oss som har tjukt hår da? med en gang jeg får litt lengde på det ser det jo ut som en vaskeball 8419025[/snapback] Da er vi to .. blir mer som en ball før det får noe lengde. Ufattelig tykt hår.."Hælp, pleas hælp us, we need hælp now" (uti vår hage <3) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 Har man tjukt hår blir det over dritvarmt om sommeren også. Jeg snakker av erfaring. Hva med å klippe det opp så sidene, noe lignende: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 Den frisyren var fæl. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 Den er sikkert supersnasen om man kler den, fancypants. Du hadde sikkert sett tard ut med den. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 Neppe like tard som han på bildet. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 Jeg hadde likt hår som han Ashton Kutcher før. Men kanskje litt kortere Nå har jeg klipt meg kort, har håret litt ned fremom og litt opp bak. Har fått postitive tilbakemeldinger på det 8418282[/snapback] du var drittkul på håret espen, vil ha likt hår Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 Jeg vet (Beeing ego) Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 Noen frisører som faktisk har noen mening om dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 Det er bare å kopiere håret til David Beckham, så er du sikret. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 Det er bare å kopiere håret til David Beckham, så er du sikret. 8424007[/snapback] Hvor ofte må man gå til frisøren da? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 LOL Just as women’s styles have shifted, men’s styles are also changing. Perhaps the most notable trend in the latest hairstyles is longer hair for men. Recommended Haircut Styles: Jeg bare rister på hodet. ALDRI klipp deg sånt. Lenke til kommentar
hauska Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor LOLJust as women’s styles have shifted, men’s styles are also changing. Perhaps the most notable trend in the latest hairstyles is longer hair for men. Recommended Haircut Styles: Jeg bare rister på hodet. ALDRI klipp deg sånt. 8424691[/snapback] Sier meg enig med Demille. Ikke klipp det slik! Jeg liker det første bildet Demille la ut i denne tråden Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Er ganske inn med hår lagt til siden forran, deretter litt opp bak, og litt i bakhode. Og kanskje 3cm hår som peker framover mot annsiktet på siden. Selv liker jeg den, og ikke alle som går slik. De fleste har kun en sveis rett opp forran, så det ser ut som de har gått i motvind eller gått på en dør. Ellers syns jeg langt hår er fælt(på gutter), lengre enn 10cm er bare stygg- syns jeg. Kommer selvfølgelig ann på, men snakker generelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg