Zethyr Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg har ikke akkurat sett mange hotte gothchicks i løpet av livet mitt =/ Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg har ikke akkurat sett mange hotte gothchicks i løpet av livet mitt =/ 9620709[/snapback] Kaaaaaaanskje du henger med feil folk da? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Selv om han henger sammen med feil folk, så vil han jo se det i byen etc. Tror aldri jeg har sett en hot gothchick heller, selv om jeg har sett mange gothere, (altfor mange)... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Heite gothere er merkelige saker. Ingen som har sett de, men alltid noen som kjenner en som har sett de Mer seriøst, så har jeg sett noen heite gothere/metallchix, men de kan jeg telle på en hånd. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Heite gothere er merkelige saker. Ingen som har sett de, men alltid noen som kjenner en som har sett de Mer seriøst, så har jeg sett noen heite gothere/metallchix, men de kan jeg telle på en hånd. 9620899[/snapback] De er som trøfler: Vanskelige å finne og verdifulle! Og det er kun griser som finner dem? Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Nå er vet ikke jeg helt hva som er "in" og slikt, skal jeg være helt ærlig, men nå tenkte jeg at det kanskje var på tide å poste frisyren min her. Fra i dag, faktisk: Hva synes folket? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har ikke akkurat sett mange hotte gothchicks i løpet av livet mitt =/ 9620709[/snapback] Har ei på skolen... eller, hun er mer emo.... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har ikke akkurat sett mange hotte gothchicks i løpet av livet mitt =/ 9620709[/snapback] Har ei på skolen... eller, hun er mer emo.... 9627823[/snapback] Pics or it didnt happen. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 *Offtopic* SÅNN skal gothdamene se ut Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 *Offtopic* SÅNN skal gothdamene se ut 9628016[/snapback] In the middle... "Cats in the midle and the silver spoon..." Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor For de som skal lage en post hvor de skriver at midle er feil, ikke gjør det... Lenke til kommentar
LasH Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Eivolele: Du hadde veldig tøft hår! Perfekt synes jeg! Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Snobb-avhengige jenter? Tror ikke jeg har hørt det uttrykket før, men høres ikke ut som noe som er verdt bryet.. Om jentene går etter sveisen, har de ikke nok mellom øra til at jeg hadde gidda i hvertfall 9614802[/snapback] det viktigste er ikke hva de har imellom øra, men mellom beina :!: 9615847[/snapback] Hår? Lenke til kommentar
Holten Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 OT: Skal dere være like tøffe som meg, bruk Brylcreem Da flyr dere tilbake til the 60's Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ironisk ment innlegg selvfølgelig, men jeg bruker BC. Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) OT: Skal dere være like tøffe som meg, bruk Brylcreem Da flyr dere tilbake til the 60's Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ironisk ment innlegg selvfølgelig, men jeg bruker BC. 9638268[/snapback] Er det "galt" av meg, som hetrofil gutt, å farge håret mitt lysebrunt? Har mørkebrunt nå... Eivolele: Sånn hår som du har der vil jeg ha! Akkurat sånn... Bruker du noe spesielt i håret? Noe du har gjort med det? OPPGI ALL INFORMASJON! Endret 4. oktober 2007 av ThaDuckMan Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvorfor i all verden skulle legning ha noe å gjøre med hårfarge? Min erfaring er at lysebrun farge på mørkebrune hoder kan se veldig bra ut på enkelte mennesker. Spørs dog litt på frisyren, det er litt vanskelig å definere. En tommefingerregel er at det ser bra ut hvis du er komfortabel med det selv. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Eivolele: Du var kjempefin på håret Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Tusen takk, LasH, ThaDuckMan og darkness. Det hjelper på selvtilliten . Til dere som vil vite hva jeg gjør med håret, skal jeg skrive det når jeg kommer hjem til PC-en min, sitter og skriver på en mobil nede i Italia for øyeblikket . Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Tusen takk, LasH, ThaDuckMan og darkness. Det hjelper på selvtilliten . Til dere som vil vite hva jeg gjør med håret, skal jeg skrive det når jeg kommer hjem til PC-en min, sitter og skriver på en mobil nede i Italia for øyeblikket . Her er meg: Er bare 13 år, da, men slik ser håret mitt ut. Vil helst ha det som ditt Eivolele, så plis gi din "oppskrift". Endret 24. oktober 2007 av ThaDuckMan Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Jeg skulle ønske at krøller ikke fantes =/ Det finns rettetang Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Og barberhøvel.. HÆHÆ! MEKK AFRO! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg