McBitch Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Er det ikke bare å klippe det slik? Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Er det ikke bare å klippe det slik? 9614581[/snapback] Jo, men hvordan? Er ikke så lett å beskrive egentlig. Og ihvertfall ikke lett å lage med voksen!! Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Bare vask det skikkelig med sjampo og føn det. Da blir håret mitt slik. Dog har ikke håret mitt slik, synes ikke jeg kler det så godt . Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Bare vask det skikkelig med sjampo og føn det. Da blir håret mitt slik. Dog har ikke håret mitt slik, synes ikke jeg kler det så godt . 9614618[/snapback] Hmm... Okey, men mitt hår blir helt forskrudd om jeg føner det og ikke har noe i. Det blir lysebrunt og tørt som bare pokker. Jeg kler det IKKE! Kanskje jeg kler det når jeg blir brun... ihvertfall ikke når jeg er bleik i huden. Endret 1. oktober 2007 av ThaDuckMan Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Så tror jeg ikke at Zaccemann har så mye klisserier i håret sitt heller. Se på forskjellige bilder av ham. Han bruker å ha ganske likt hår, men han har aldri helt likt. Det er komplett umulig å få 100% likt hår som på bildet over, det vil alltid være små forskjeller. Synes faktisk håret mitt ser best ut hvis jeg finner ut hvordan jeg vil ha det, og bare fikser det så fort som mulig . Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvorfor bry seg om hva som er in? Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvorfor bry seg om hva som er in? 9614754[/snapback] Fordi da får man jenter lettere... ihvertfall de snobb-avhenige jentene... Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Snobb-avhengige jenter? Tror ikke jeg har hørt det uttrykket før, men høres ikke ut som noe som er verdt bryet.. Om jentene går etter sveisen, har de ikke nok mellom øra til at jeg hadde gidda i hvertfall Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Enig meg deg der, Jaytee71. Hva som er in er en sak, det finnes jo veldig mange rare moter. Jeg vil si at et fint hår skaper et bedre førsteinntrykk. Merk: behøver ikke nødvendigvis være mote. Jeg har sett moter som er horrible. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg er sånn jeg vil, og er det noen som ikke liker det kan de heller la vær å prate til meg Lenke til kommentar
nerval Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Snobb-avhengige jenter? Tror ikke jeg har hørt det uttrykket før, men høres ikke ut som noe som er verdt bryet.. Om jentene går etter sveisen, har de ikke nok mellom øra til at jeg hadde gidda i hvertfall 9614802[/snapback] det viktigste er ikke hva de har imellom øra, men mellom beina :!: Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 ... hvis du tenker med det mellom beina Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Dølt. ThaDuckMan har på en måte et slags poeng. Ser man ut slik flertallet jenter vil man skal se ut, så får man mer fitte. Er det målet, følg strømmen. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Dølt. ThaDuckMan har på en måte et slags poeng. Ser man ut slik flertallet jenter vil man skal se ut, så får man mer fitte. Er det målet, følg strømmen. Jadda men da får dem ikke de rååååå damene oss litt metal fyrer får Ikke noen damer med svarte klær som vil bli sett i nærheten av "sossegutter" Goth/metal damer Kan jo høvle noen blonde nek også da, men det blir bare for fornøyelsens skyld :!: Endret 2. oktober 2007 av ASCIWhite Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Det er så utrolig tynt med fine metaldamer at jeg satser heller på noe annet Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 De gangene jeg har ordnet håret absolutt på sitt beste har vært når bussen gikk om 2 min, eller at det kom kompisser på besøk og jeg måtte fikse det før jeg åpna... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Og poenget ditt er? Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 At håret gjerne blir verre jo mer tid du bruker på det. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Det er så utrolig tynt med fine metaldamer at jeg satser heller på noe annet 9618414[/snapback] O::: Ikke i Drammen og Oslo! :O Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Enig, mye fine metal babes i drammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg