Henrik C Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Er jeg den eneste som har lagt merke til at flere og flere gutter får seg skikkelig sleik? Dette gjelder spesielt i andre byer enn Oslo, som Arendal, Kristiansand, Bergen og slikt. Er det bare jeg som tror ting, eller har flere også lagt merke til det? Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hva mener du med sleik? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hva mener du med sleik? 9343984[/snapback] Bakoversveis Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Nei, sleik er vel å ha håret til den ene siden? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Bakoversveis er hawt. Har hatt det selv en periode. Må (dessverre) klippe meg litt snart, lurer på om jeg skal rette håret med det samme så det ligger bedre bakover uten å krølle-hørje over hele ansiktet ved enkelte anledninger. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hva mener du med sleik? 9343984[/snapback] Bakoversveis 9344320[/snapback] Er ikke sleik sånn at du har håret til den ene siden..?? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 "Sleik" er at håret ligger forholdsvis glatt i en eller annen retning. Bakoversleik, sidesleik osv. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Gjør som meg... Ikke en hyssing på knotten! Blank som en 60w lyspære Også langt skjegg da (viktig) Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Ok, da har jeg noe jeg bare må dele få sagt. Slik det er her jeg bor, er det kult å ha den såkalte "sleikebusten". Det vil si å ha en fettete sleik til den ene siden, og få håret til å stå rett opp på en litt bustete måte bak, uansett lengde. Som den snålingen jeg er har jeg da valgt å gå i en litt annen retning. Mitt hår er omtrent sånn som han Demille postet på første side, bare at mitt har et litt mer sideskill-preg. Mange som tydeligvis liker den, har fått flere kompliment. Så da jeg skulle gå inn i en butikk i dag, stod det tre jenter utenfor en butikk og pratet, så snudde hun ene seg mot meg og sa: "det der er hva jeg kaller en egen sveis!", uten at hun trodde at jeg hørte det. Jeg snudde på hodet og så på dem. Så begynte hun som hadde sagt det å rødme litt for så å smile, og skakke en smule på hodet. Jeg bare fortsatte å gå, men jeg ble litt glad, for jeg tror hun mente det positivt Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Om hun ikke ville at du skulle høre det tror jeg ikke det var positivt ment. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 har selv litt sånn hår som kjelling hadde da han klipte seg selv (først hadde jeg skikkelig langt år i noen år før jeg gikk til frisøren og sa "KJELLING!!") men nå har jeg klipt bort den spesielle nakken han hadde.. hadde sånn nakke i noen mnd og det var fett hvordan voks bruker dere? bruker selv Renati og den funker perfekt.. går lett ut av håret når jeg dusjer, blir ikke fettete, sitter bra og lukter godt Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 dax voks all the way baby (bare synd at man må vaske håret 6-8 ganger før det er rent igjenn Lenke til kommentar
covah Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hvilken hårstil som er inn? Vel, først tar du av deg sauebjella, deretter klipper du deg slik du selv vil og føler for, og gir svarte faen i hva andre mener. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Om hun ikke ville at du skulle høre det tror jeg ikke det var positivt ment. 9351383[/snapback] Vel, hun stod en 2 meter unna meg og snakket ganske høyt, men ikke direkte til meg. Kan t.o.m. hende at hun ikke pratet med meg i det hele tatt. Men, men... Jeg er en OOOOOOPTIMIST...... Lenke til kommentar
End-re Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Dunno hva som er in og ut, men her er ett stk hår fra mitt hode; Endret 11. september 2007 av egzeth Lenke til kommentar
tatcHe Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hvilken hårstil som er inn?Vel, først tar du av deg sauebjella, deretter klipper du deg slik du selv vil og føler for, og gir svarte faen i hva andre mener. 9353303[/snapback] Lenke til kommentar
Blue Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Gjør som meg... Ikke en hyssing på knotten! Blank som en 60w lyspære Også langt skjegg da (viktig) 9345301[/snapback] Da er vi ganske lik....hvor langt er sjegget ditt Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Da er vi ganske lik....hvor langt er sjegget ditt Varierer mellom et par cm til +-10cm Klarer aldri og spare skikkelig langt. Blir plutselig lei og tar det bort... Men jeg skal prøve denne gangen.. Vil ha langt skjegg i flette (D synes jeg er fett) Har litt ferskenpels på hodet på bildet, men sånn går det når du glemmer og kjøpe barberblad :!: Endret 10. september 2007 av ASCIWhite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg